17. Kto dominuje w związku?

4.6K 209 107
                                    

.•° Izuku Midoriya °•.
Akurat w waszym przypadku jest to rozłożone po równo. Chętnie przystajecie na propozycje partnera i jednocześnie staracie się zbytnio sobie nie narzucać, mimo iż Izuku bardziej ceni sobie twoje zdanie.

.•° Shoto Todoroki °.
Nie zdajecie się zwracać na to większej uwagi. Shoto chętnie przystaje na twoje propozycje, co nie znaczy, że zgadza się na wszystko, bylebyś tylko była zadowolona. Jeśli nie będzie miał na coś zwyczajnie ochoty, po prostu ci o tym powie. Mimo wszystko bardzo liczy się z twoim zdaniem.

.•° Katsuki Bakugou °•.
Nieciężko się domyślić kto objął władzę. Katsuki lubił dominować nie tylko w związku, co zauważyłaś już na początku znajomości. Nawet gdybyś chciała kiedyś zamienić się rolami, nie pozwoliłby ci na to, czego byłaś absolutnie pewna. Zresztą bywały też momenty, w których chłopak zdawał się przypominać ci o tym, kto tu jest panem i władcą.

.•° Eijiro Kirishima °•.
Kiedyś nawet zdarzyło wam się rozmawiać na ten temat, przez co dowiedziałaś się, że to byłoby niemęskie z jego strony, gdyby cały czas miał decydować za ciebie. Jednak czasami udaje ci się go do tego przekonać, pod pretekstem niespodzianki, które lubi ci robić.

.•° Fumikage Tokoyami °•.
Mimo iż z waszej dwójki to on jest tą cichszą osobą, gdy dochodzi do pewnych sytuacji, Fumikage przejmuje pałeczkę, tym samym pokazując swą rolę w tym związku.

.•° Denki Kaminari °•.
Można by pomyśleć, że z jego charakterem, to właśnie on dominuje, lecz prawda jest zupełnie inna, przez co jego przyjaciel Mineta, zdążył mu nawet nadać miano pantoflarza.

.•° Tamaki Amajiki °•.
Nigdy byś nie pomyślała, że kiedykolwiek w związku, to właśnie tobie przypadnie dominacja. Jednak po poznaniu Tamaki'ego, zmieniło się wszystko.

.•° Hitoshi Shinso°•.
Początkowo nawet się z nim o to kłóciłaś, co chłopak kwitował swym firmowym uśmieszkiem. Nawet jeśli było to tylko i wyłącznie dla zabawy, Shinso oznajmił, że o roli dominującego możesz co najwyżej pomarzyć. Wraz z tymi słowami, wywołał wojnę na poduszki.

.•° Aizawa Shota °•.
Nie mogłaś się powstrzymać od nadania mu miana najleniwszego dominującego na świecie. Mimo wszystko cieszyłaś się, że to właśnie on nim jest, bo byłaś pewna, że sama nie odnalazłabyś się w tej roli.

.•° Tomura Shigaraki °•.
Przez bycie głową Ligi, władza weszła mu już w nawyk, dzięki czemu przeniósł ją również do własnego związku. Nie miałaś mu tego za złe, a wręcz przeciwnie. Cieszyłaś się widząc go w swoim żywiole. Lubiłaś się z nim także drażnić, mówiąc, że powinniście się zamienić rolami. Oczywiście nie miał najmniejszego zamiaru na to pozwolić.

.•° Hawks °•.
To nie jest coś, co się ustala między sobą, to po prostu wychodzi po jakimś czasie, a ty, po miesiącu związku z tym żywiołowym ptaszyskiem, zauważyłaś jak łatwo przystajesz na każdą jego propozycję. To nie tak, że chłopak cię kontroluje, po prostu poznał cię już na tyle, że wiedział jak się zachować i co zrobić w każdej sytuacji, by przekonać cię do czegoś, na co miał akurat ochotę.

.•° Dabi °•.
Gdy się nad tym zastanawiałaś, to zrozumiałaś, że Dabi tak naprawdę dominował nawet gdy byliście jedynie znajomymi. Uwielbiałaś go w tej roli, przez co nigdy nie pomyślałaś o tym, by choć raz się z nim zamienić. Czułaś się z tym wszystkim bardzo dobrze i nie zamierzałaś tego zmieniać.

.•° Overhaul °•.
Nie wiedziałaś dlaczego, ale z jakiegoś powodu lubiłaś gdy był w posiadaniu władzy, nawet jeśli chodziło o wasz związek. Dlatego nie rwałaś się do zmieniania czegokolwiek. Zresztą domyślałaś się, że chłopak nigdy by ci na to nie pozwolił.

.•° Neito Monoma °•.
Nawet w tej kwestii, Neito czasami nie mógł powstrzymać sprośnych komentarzy, mimo iż tę rolę rozłożyliście po równo. Mógłby być dominującym, lecz ciekawiły go też twoje pomysły, a ponieważ całej dominacji by ci nie oddał, poszliście na kompromis.

.•° Natsuo Todoroki °•.
Nie musiałaś z nim o tym rozmawiać, by wiedzieć, że to on ma dominację. Dobrze się z tym czułaś i nie zamierzałaś niczego zmieniać, a nawet jeśli, Natsuo zapewne by ci na to pozwolił. Na krótką chwilę.

✏︎ 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚓𝚎 || 𝚋𝚗𝚑𝚊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz