Hailey p.o.v
Deze jongen was mijn mate. Ik kende hem niet.
'Ben jij de nieuwe jongen?'
Hij knikte en verborg zijn hoofd in mijn nek. Hij rook naar karamel, het rook heerlijk. Ik hoopte niet dat er nu iemand zou binnenkomen, dit zou er erg raar uit zien.
'Wat is je naam?' vroeg ik hem nieuwsgierig. Misschien kende ik zijn pack.
Even leek hij te aarzelen. Hij was trouwens erg gespierd.
'Daniël Driessen.' Mijn mond viel open. Hij was de Alpha van de Black Moon pack! De Alpha die mensen vermoordt, martelt. Ontelbare onschuldige mensen zijn gestorven door hem. Ik wilde niet dat hij mijn mate was. Ik probeerde hem weg te duwen.
'Laat me los,' bracht ik uit. Hij had me nog steeds tegen de muur aan gedrukt. En Alpha's waren sterk.
'Hoezo wil je weg van mij?!' Ik zag dat hij al begon te trillen van woede. Alpha's werden heel snel boos, 'je bent van mij.'
'Je bent harteloos!' riep ik tegen hem terwijl ik hem op zijn borst sloeg. Het had totaal geen effect.
'Je vermoord en martelt onschuldige mensen!' Ik duwde tegen zijn borst, maar hij wankelde niet achteruit.
'Stop met dat,' waarschuwde hij. Hij was helemaal niet zoals ik mijn mate had voorgesteld. Ik wilde geen harteloze mate.
Daniël werd het zat dat ik hem probeerde weg te duwen en pakte allebei mijn polsen vast.
'Laat los!' herhaalde ik mijzelf.
'Ik zal je wat plezier laten voelen,' grijnsde hij met zijn domme knappe hoofd.
Hij begon vederlichte kusjes van mijn kaak naar mijn nek te geven. Er ging een rilling door me heen. Ik vond het lekker. Toen realiseerde ik me weer wat voor persoon hij was. Omdat hij mijn handen vasthad, deed ik het enige wat in me opkwam: ik schopte hem in zijn kruis. Zelfs Alpha's kunnen deze pijn niet aan, kreunend zakte hij voorover. Ik zag mijn kans om weg te rennen en dat was ook precies wat ik deed.
Ik liep weer terug de aula in alsof er niks was gebeurt. Mijn vrienden zagen het gelijk aan me.
'Hoezo bloos je zo erg?' was het eerste dat Owen zei.
'Nou,' begon ik,'ik heb net misschien mijn mate ontmoet op de wc.'
'Op de wc?' Sophie trok een wenkbrauw op.
Ik knikte. 'Hij drukte me opeens tegen de muur aan.'
'Dat klinkt zo romantisch,' zwijmelde Sophie.
'Niet dus, hij is de nieuwe jongen en de Alpha van de Black Moon pack.' Iedereen hapte naar adem.
'Als in, de harteloze Alpha die iedereen vermoordt die hem in de weg staat?' vroeg Owen voor bevestiging.
'Die ja. En ik heb hem net een knietje gegeven.' Met een trotse lach keek ik mijn vrienden aan.
'Wat? Hij gaat jou ook vermoorden!' Bezorgd keek Owen me aan.
'Ik ben zijn Béta,' zei Daan,'ik wist dat hij naar een andere school zou gaan, maar niet dat hij naar deze zou komen. Dat heeft hij me niet verteld.'
'Serieus, je bent zijn rechterhand?' vroeg Owen waarop Daan knikte.
'Hoe kan je zijn Béta zijn, laat staan vrienden met hem zijn?' zei Sophie nu, duidelijk een beetje teleurgesteld in haar mate.
'Hij valt echt wel mee,' verdedigde Daan hem.
'Hij valt wel mee, hij vermoordt onschuldige mensen!' zei Sophie weer.
'Ik wil echt niet zo'n mate hebben,' gaf ik toe.
Toen kwam het irritante geluid van de bel. Ik pakte mijn tas en stond op.
'Jij hebt nu ook wiskunde, toch?' vroeg ik aan mijn beste vriend.
Owen knikte en lachte. 'Ik kan niet wachten om weer in slaap te vallen en dat meneer Veenstra weer naar me schreeuwt.' Grinnikend liepen we naar ons lokaal.
We waren best vroeg, dus er was nog genoeg plek. Meestal zaten we achteraan, nu ook. Langzaam stroomde de klas vol met leerlingen. Ik rook opeens karamel. Mijn mate was dichtbij. Mijn wolf, Feline, werd helemaal wild toen Daniël het lokaal in liep. Mate, mate! Ga naar hem toe! Ik blokkeerde haar. Daniël had een zwart shirt aan dat rond zijn biceps spande en een blauwe broek met gaten. Ja, hij zag er goed uit, maar dat praatte zijn daden niet goed.
Zijn ogen ontmoetten die van mij en ik zag gelijk al dat zijn groene ogen een paar tinten donkerder werden. Waarschijnlijk omdat ik naast een jongen zat. Woest liep hij op ons af.
Daniël p.o.v
Vandaag was mijn eerste dag op een nieuwe middelbare school. Je vraagt je misschien af waarom ik naar een andere school ga. We hebben een nieuw packhuis en nu is mijn oude school veel te ver weg. Met de auto was het bijna een uur rijden! Dus heb ik gekozen voor een school die wat dichterbij ligt. Ik was al twee jaar lang opzoek naar mijn mate en nog steeds had ik haar niet gevonden. Ik had hier en daar wel een paar pleziertjes, maar dat zal nooit hetzelfde zijn.Ik had al twee lessen gehad, wat betekende dat het nu pauze was. Ik had al een paar vrienden hier die ik sowieso al kende en waar ik een paar lessen mee had. Mijn Béta, Daan, had ik alleen nog niet gezien. Ik liep over de gang om naar de aula te gaan, tot ik opeens een heerlijke geur rook. Het rook naar lavendel.
Mate! Riep mijn wolf, Noah, in mijn hoofd. Ik volgde de geur en ik kwam uit in de meisjes wc. Daar stond een prachtig meisje. Ze had bruin haar tot over haar schouders. Haar gezicht kon ik nog niet echt zien. Wat ik wel goed kon zijn was haar lichaam en man, wat een vormen.
In een snelle beweging had ik haar tegen de muur gedrukt. Ik grijnsde naar het meisje. Eindelijk had ik mijn mate gevonden!
'Mate,' fluisterde ik tegen haar. Ik legde mijn hoofd in haar nek en snoof haar geur op. Toen ze hoorde hoe ik heette, werd ze boos op me. Nog nooit heeft een meisje zo tegen me gepraat. Ze probeerde me van haar weg te krijgen door me te duwen. Ze was van mij, hoezo wilde ze niet bij mij zijn? Ik bedoel kijk naar mij: ik had een gespierd lichaam, mooie ogen en alle meisjes wilden met me naar bed.
Ik besloot haar polsen vast te pakken, zodat ze zich niet meer kon bewegen. Ik vond haar wel leuk in deze positie. Van wat ik nu van haar had gezien, kon ik al zeggen dat ze echt een pittig meisje was. Ik begon kusjes van haar kaak naar haar nek te geven en ik wist dat ze het lekker vond. Ze kon het niet verbergen voor mij.
Ik wilde net haar naam vragen, toen ze haar knie in mijn edele delen schopte. Kreunend van de pijn zakte ik voor over, terwijl ik mijn zaakje vasthield. Daar gingen mijn pups. Damn, zij schopt hard. En dat deed echt pijn. Ik hoorde haar wegrennen.
Na een tijdje was ik over de pijn heen en stond ik op. Een meisje kwam net de wc ingelopen en ze keek me raar aan. Ongemakkelijk. Zo snel als ik kon verliet ik de meisjes wc. Ik wilde mijn mate weer zoeken, maar toen kwam helaas dat irritante geluid van de bel.
Ik keek even op mijn telefoon welke les ik nu had. Wiskunde, volgens mij had ik die les met geen enkele van mijn vrienden. Zuchtend liep ik naar het lokaal. Ik haatte wiskunde, wie was er nou goed in dit vak? Plots overspoelde de geur lavendel mijn neusgaten. Mate is hier! Mijn wolf Noah werd helemaal wild.
Grijnzend stapte ik het lokaal binnen. Mijn grijns verviel al snel toen ik mijn mate naast een of andere jongen zag zitten. Ze is van ons! Ze mag niet naast een andere man zitten, van ons, van ons, van ons! Ik was het helemaal eens met Noah, die jongen wist niet wat nu over hem heen zou komen. Ik begon te trillen van woede en jaloezie, ik zag dat hij haar aan het lachen maakte. En toen keken ze allebei naar mij. Ik stapte op ze af.
A/N: Cliffhanger! Wat gaat er gebeuren denken jullie? Vinden jullie het tot nu toe een beetje een leuk boek?
JE LEEST
My Possessive Alpha
WerewolfOpeens werd ik tegen de muur aan gedrukt. Geschrokken keek ik in twee groene ogen. 'Wat doe je?! Dit is de meisjes wc.' De jongen grijnsde naar me. 'Mate,' fluisterde hij in mijn nek. •••••••••• Hailey Smeets wilde gewoon een lieve, zorgzame, mate...