Hailey p.o.v
'Bedankt voor het brengen,' zei ik tegen mijn vader.Hij knikte. 'Het is vakantie dus je mag van mij tot één uur blijven, geen minuut later. Je kan natuurlijk ook eerder weg als je wilt.' Mijn vader was best streng qua tijd, maar ik mocht wel gewoon drinken, met mate dan.
'Ik app je wel als ik eerder weg wil.'
'Oké, veel plezier en niet te veel drinken.' Ik grinnikte en zei dat ik me in zou houden. Ik stapte de auto uit, mijn vader toeterde nog en reed toen weg. Hoelaat zou het zijn? Toen ik thuis voor het laatst keek was het halftien. Ik viste mijn telefoon uit mijn tasje en bekeek de tijd, tien voor tien. Toen besloot ik dat ik maar gewoon naar binnen moest gaan. Ik belde aan en vroeg me af hoe ze de bel gingen horen als de muziek zo hard staat? Ik hoorde het namelijk tot buiten. Wonder boven wonder werd de deur geopend door een willekeurige jongen. Hij floot naar me, terwijl zijn ogen over mijn lichaam heen gleden. Ik negeerde het en stapte naar binnen.
Ik speelde wat ongemakkelijk met mijn haar en bekeek de ruimte, er waren heel veel mensen. De muziek stond zo hard, dat mijn oren nu al pijn deden. Ik bekeek de ruimte en zag toen opeens Daniël ineens naast een of andere jongen staan, hij had me nog niet gezien. Ik keek snel weg en deed mijn leren jasje uit. Ik had nu al een drankje nodig nu ik mijn moordlustige mate heb gezien.
Vluchtig liep ik naar de keuken, waar de drank stond. Het was zo druk in dit huis dat ik niet eens de vloer kon zien. Aangekomen in de keuken, zag ik een koppel zoenen. Ik zuchtte en keek welk drankje ik wilde, ik besloot voor een mixdrankje te gaan.
Ik schudde een klein laagje cola in een bekertje en toen vulde ik de rest van de beker met Bacardi. Eigenlijk was ik niet zo'n drinker, ik werd daarom nog al snel dronken. Ik nam vier grote slokken en opeens was mijn beker al leeg, dat was snel, de alcohol brandde flink na in mijn keel. Schouderophalend maakte ik er nog een, terwijl ik wat kletste met een meisje uit mijn scheikunde klas. We stonden een tijdje te kletsen en ik had ondertussen alweer een nieuwe beker, gevuld met alcohol. Ik nam een slok van mijn derde beker en wilde er net nog een nemen, tot er een jongen naar me toe kwam. Hij zag er best schattig uit, hij had een lichtblauwe broek aan met een zwart shirt. Hij was niet erg gespierd, maar ook niet super dun. Ik blikte naar zijn gezicht en vond hem op iemand lijken, maar op wie? Een detail wat me opviel was de hoeveelheid gel in zijn blonde haar. Mijn zicht was een beetje wazig, maar toen wist ik het.
'Hey,' begroette hij me, hij had een beker in zijn hand.
Ik glimlachte en begroette Melle terug. Hij bekeek mijn lichaam even, iets wat ik normaal niet fijn zou vinden, maar door de alcohol vond ik het eigenlijk wel leuk.
Hij grijnsde naar me en het deed me gelijk aan Daniël denken. Hij stak zijn hand naar me uit en vroeg: 'Dansen?' Ik knikte en gooide de rest van mijn drankje achterover - wat trouwens erg brandde - daarna plaatste ik mijn hand in zijn hand. Zijn hand voelde warm en groot aan.
Terwijl ik zijn hand nog steeds vasthield, begeleidde hij me naar de dansvloer. Verschillende mensen waren ook aan het dansen of aan het zoenen. Melle grijnsde naar me en liet mijn hand los, de muziek stond nog steeds te hard. Door de alcohol in mijn lichaam begon ik wild te dansen, ik bewoog mijn heupen mee op de maat en ging met mijn handen door mijn haar. Melle danste met me mee en hij leek een beetje aangeschoten, ik was eigenlijk al bijna dronken. Hoeveel drankjes had ik ook alweer gehad? Ik had het eigenlijk best wel leuk met Melle, terwijl ik hem op dat kerstdiner best eng vond overkomen, maar nu boeide me dat niet echt.
'Wil je nog wat drinken?' hoorde ik opeens in mijn oor. Loom keek ik naar de bron van het geluid, Melle had zich over me heen gebogen en hij was degene die het vroeg. Ik knikte en besloot hem te volgen, ik was dronken ja, maar ik wist nog altijd dat je nooit iemand anders je drankje moet laten maken.
Hij liep de keuken in en ik liep hem achterna, toen hij me opmerkte keek hij verbaasd. 'Ik wilde je drankje wel maken, hoor.'
'Weet ik,' zei ik met een dikke tong. Vragend keek hij me aan, ik negeerde het en wilde net een drankje maken, tot ik me iets leukers bedacht.
'Wil je shotjes doen?' Hij grijnsde en knikte. Ik grinnikte en pakte twee shotglaasjes van de tafel af, om ze vervolgens te vullen met tequila.
'Proost,' zei hij, terwijl hij zijn glaasje tegen die van mij tikte.
'Proost.' We gooiden de sterke drank allebei achterover. Het leek wel alsof mijn keel in brand stond.
Hij leunde een beetje naar me toe, een walm van alcohol en parfum overviel me. Onbewust deed ik mijn hoofd wat naar achter.
'Heb ik al gezegd dat je er mooi uitziet vanavond?' Ik bloosde en schudde mijn hoofd. Mijn hoofd begon te bonken van de alcohol en harde muziek.
'Je ziet er echt heel mooi uit, maar met Kerst vond ik je er ook prachtig uitzien.'
'Echt wa-' Mijn zin werd ruw onderbroken door een arm die om mijn middel werd geslagen. Langzaam keek ik op zij en zag Daniël staan.
'Damn, je bent hot.' Al mijn woorden kwamen er vrij onduidelijk uit. Ik wankelde een beetje en was blij dat hij me vasthield.
'Ik weet het, babe,' zuchtte hij, hij wendde zich tot zijn broer, 'ik leen haar even.' Voordat hij nog maar op antwoord kon wachten, trok hij me mee naar de gang. Er waren bijna geen mensen, de muziek was al wat zachter hier.
'W-wat doe je?'
'Ben je dronken?' Hij bekeek me van top tot teen en hield zijn hoofd toen een beetje schuin.
Ik haalde mijn schouders op. 'Denk het niet.'
Hij lachte zijn mooie lach.
Opeens legde hij zijn handen om mijn heupen en trok me naar zich toe. Een beetje wazig keek ik hem aan, mijn reactievermogen was wat langzamer maar toen lachte ik naar hem - onder normale omstandigheden was ik niet in zijn buurt gekomen, maar ja, dronken ik doet nogal gekke dingen - en hij bekeek me.
De kamer draaide een beetje. Hij keek me recht in zijn ogen aan, onze neuzen raakten elkaar bijna aan. Mijn wolf werd gek van zijn aanwezigheid en ik ook, op de goede manier dan. Hij raakte mijn arm aan en ik genoot van de tintelingen die hij me gaf.
'Ik wil je,' fluisterde ik. Zijn ogen werden donkerder.
'Je bent dronken,' zei hij toen.
'Ik wil je,' herhaalde ik, hem totaal negerend. Zonder nog op antwoord te wachten drukte ik vol overgave mijn lippen op die van hem. Al snel reageerde hij terug en trok me nog dichter naar zich toe, als dat al mogelijk was. Mijn handen vonden een weg naar zijn haar.
Zijn tong tikte tegen mijn onderlip aan en ik wist precies wat hij wilde. Ik opende mijn mond een stukje en zijn tong vond de mijne. Onze tongen vochten voor dominantie, maar natuurlijk won hij, zoals altijd.
A/N: nu met school vind ik het best moeilijk om te schrijven, maar ik probeer ongeveer 2x per week te updaten, een keer in het midden van de week ergens en een keer in het weekend. :)
JE LEEST
My Possessive Alpha
Hombres LoboOpeens werd ik tegen de muur aan gedrukt. Geschrokken keek ik in twee groene ogen. 'Wat doe je?! Dit is de meisjes wc.' De jongen grijnsde naar me. 'Mate,' fluisterde hij in mijn nek. •••••••••• Hailey Smeets wilde gewoon een lieve, zorgzame, mate...