Daniël p.o.v
Ik tikte ongeduldig met mijn voet op de grond. Nog één minuut. God, wat had ik zin om haar te zien. Ik had haar echt gemist, ook al was het maar een paar uur dat ik haar niet heb gezien. Haar lach, haar geur, haar haar, haar persoonlijkheid, haar lichaam... Ik slikte toen ik daar aan dacht, mijn broek werd een klein beetje kleiner, of beter gezegd, mijn onderbroek.Laatste tijd is de aantrekkingskracht zo aanwezig tussen ons, ik kan me moeilijk inhouden. Maar goed, alles op z'n tijd.
En toen ging de deur open. Mevrouw van Dijk keek me emotieloos aan en wendde zich toen tot Hailey en Owen: 'Jullie weten wat ik heb gezegd, leer er van. Fijne dag.' Met een norse blik bleef ze hen aankijken.
Hailey kwam als eerste uit het lokaal, al snel ontmoette ze mijn ogen en glimlachte ze. Daarna kwam Owen, zijn ogen zaten op de verkeerde hoogte. Hij keek naar de kont van míjn mate! Ik begon te trillen van woede, niemand kijkt zo naar mijn mate!
Hailey keek me bezorgd aan en legde geruststellend een hand op mijn borst. Ik keek langs haar, naar dat misbaksel.
Owen had het door en grijnsde naar me, hij sloeg zijn armen over elkaar. 'Weer een woede aanval, Alpha mannetje?'
'Ik suggereer dat je oprot, voordat ik je hoofd van je lichaam af trek.'
Hij lachte hard. Voordat hij nog maar wat kan zeggen, sprak Hailey: 'Owen, stop. Je hebt wel weer genoeg gedaan voor vandaag.' Zijn ogen flitsten naar haar gezicht en er verscheen een grijns op zijn gezicht.
Hij hield zijn handen omhoog, als teken van overgave. 'Wat je maar wilt, Hailey.' Hij knipoogde nog naar haar en liep toen weg. Ik gromde nog naar hem.
Ze draaide zich weer naar mij toe. 'Wat bedoelde je met "je hebt al genoeg gedaan"?' vroeg ik met een wenkbrauw opgetrokken.
Ze zuchtte en trok me dichter naar me toe. Tintelingen gingen door mijn lichaam heen. 'Niks om je zorgen over te maken.' Ik wilde net een discussie aangaan, tot ze haar zachte lippen op die van mij plantte. Mijn lippen bewogen mee in haar ritme. Mijn armen sloten om haar middel, om haar nog dichter bij me te trekken.
Toen we terugtrokken zei ze: 'Ik kan maar geen genoeg van je krijgen.'
Ik grinnikte. 'Is dat zo?' Ze knikte. Ik liet mijn vingers door haar haar glijden. Ze sloot haar ogen en genoot duidelijk van mijn aanraking.
'Wil je misschien mee naar het packhuis? We kunnen een film kijken of zo.'
'Graag,' antwoordde ze. Ik pakte haar hand vast en zo liepen we samen naar de parkeerplaats.
~~~~
Hailey p.o.v
Nog steeds keek ik mijn ogen uit toen we het pack huis instapten, ik kon het nog steeds niet geloven dat Daniël hier woonde. We waren via de achterdeur naar binnen gegaan en kwamen dus direct in de keuken.Ik zag Daan aan het keukeneiland zitten met een meisje dat ik niet kende. Ze zag er mooi uit, ze had donkerbruine haren en blauwe ogen. Ik vond haar outfit ook leuk.
Ik begroette Daan en wachtte toen een beetje ongemakkelijk op Daniël, tot hij me zou voorstellen, maar hij deed niks. Dan moest ik het zelf maar doen. Met een vriendelijke lach op mijn gezicht, stak ik mijn hand naar haar uit en zei ik mijn naam.
Ze lachte niet terug, maar nam wel mijn hand aan. 'Ah, Hailey. Daniël's mate,' zei ze op een bittere toon. Ik negeerde haar toon en knikte. Er werd me altijd geleerd aardig te zijn tegen andere mensen, dus dat deed ik. Ook al beviel haar houding me niet echt. Ik wilde best wel weten wie ze was.
'Ik ben Britt,' stelde ze zich toen voor, 'Daniël's ex.' Oh, wauw. Ik vroeg me af waarom het uit was gegaan. Ik knikte. Daniël stond al die tijd stil naast me.
'Kom,' doorbrak Daniël zijn stilte. Ik zei gauw gedag tegen Daan en Britt.
'Ze is mooi,' merkte ik op, toen we de trap op liepen, ik nam aan naar zijn slaapkamer. Hij zuchtte en maakte zijn deur open. Ik keek rond en mijn mond viel open, zijn slaapkamer was echt ruim! Een prachtig, groot bed, donkere muren, een veel te grote tv en een aansluitende badkamer.
'Van binnen is ze niet mooi, plus ze is nooit mooier dan jij.' Ik bloosde.
'Mooie kamer,' zei ik toen.
'Dank je.'
Ik ging op het bed zitten en kantelde mijn hoofd een beetje. 'Wat is er tussen jullie gebeurd?'
Hij haalde een hand door zijn haar heen en ging toen naast me zitten. 'Vreemdgegaan.'
Kort antwoord, maar goed. Ik begreep het.Ik sloeg mijn ogen neer. 'Sorry.'
'Het is oké.'
Ik draaide me naar hem toe en draaide zijn hoofd naar mij. 'Ik beloof je dat ik jou nooit zoiets zou aandoen.'
Hij grinnikte. 'Dat wist ik al, dat hoefde je me niet te zeggen.' Ik glimlachte ook. Ik wilde hem best wel graag wat vertellen over het matingsproces, maar ik wist niet hoe.
Ik schraapte mijn keel en werd rood toen ik er aan dacht. 'Uhm,' begon ik.
Vragend keek hij me aan en hij trok zijn wenkbrauw op.
'Waarom word je zo rood?' grijnsde hij.
Ik krabde aan mijn nek. 'Uh, niks...'
Ik drukte mijn lippen op die van hem, al snel reageerde hij op mijn kus. Hij trok me dichter naar zich toe, ik vervlocht mijn vingers in zijn haar. Zijn tong vond de mijne, onze tongen vochten een vurig spel.
Opeens trok hij terug. 'Waarom stop je?'
'Ik kan me niet inhouden als we verder gaan,' hijgde hij buiten adem.
'Misschien wil ik verder,' plaagde ik hem. Verwonderd keek hij me aan. 'Echt?'
Ik beet op mijn lip en knikte. Hij grijnsde, pakte mijn bovenbenen vast en legde me voorzichtig op het grote bed.
'Weet je het zeker?' vroeg hij nog een keer.
'Ik weet het zeker.'
Hij trok zijn shirt over zijn hoofd heen en ik bewonderde zijn spieren. Hij zag me haast kwijlen over me en lachte naar me. Hij begon me weer te zoenen en dwaalde met zijn kusjes toen af naar mijn nek. Ik kon een kreun niet onderdrukken toen hij op mijn mark kuste. Ik denk dat hij zelfs wat zuigzoenen achterliet.
In een snelle beweging had hij mijn shirt ook had uitgedaan en staarde hij naar mijn borst.
'Ze zijn perfect,' fluisterde hij, terwijl hij de bovenkant van mijn borsten ook kusten.
Niet lang daarna deed hij zijn broek uit en zag ik dat zijn vriend er al aardig zin in had. Hij zag me kijken en zei: 'Dat doe je dus met me.' Ik bloosde weer en keek weg.
Daniël hielp me uit mijn broek en bewonderde me weer toen hij me in mijn ondergoed zag liggen. Hij kuste elk plekje op mijn lichaam, hij kuste me weer op mijn lippen. Allerlei tintelingen gingen door mijn lichaam heen.
En niet lang daarna, hadden we allebei geen ondergoed meer aan...
A/N: Hoi! Sorry dat ik twee weken niks heb geupdate, maar ik had proefwerkweek, maar vandaag was mijn laatste dag, dus dat betekent vakantie!
Ik wens iedereen een fijne vakantie toe, ook als je nog vakantie moet krijgen! :)
JE LEEST
My Possessive Alpha
WerewolfOpeens werd ik tegen de muur aan gedrukt. Geschrokken keek ik in twee groene ogen. 'Wat doe je?! Dit is de meisjes wc.' De jongen grijnsde naar me. 'Mate,' fluisterde hij in mijn nek. •••••••••• Hailey Smeets wilde gewoon een lieve, zorgzame, mate...