Hoofdstuk 6

1.4K 46 2
                                    

Hailey p.o.v

'Flikker op,' snauwde ik naar hem. Zijn donkerblauwe t-shirt spande strak om zijn biceps heen. Hij zag er goed uit vandaag. Hij rook ook weer heerlijk. Mijn wolf wilde hem haast bespringen, maar ik hield haar tegen.

Hij grijnsde en keek naar mijn mark. We voelden elkaars emoties nu ook, en de aantrekkingskracht zou groter moeten worden, alleen het enige wat versterkte bij mij, was mijn haat voor hem. Daarna bekeek hij me van top tot teen, zijn ogen bleven even hangen bij mijn borsten en benen. Ik zag dat zijn ogen al een tint donkerder kleurden, zijn emotie was lust.

'Ik meen het, ga weg,' herhaalde ik mezelf.

'Kom alsjeblieft even mee naar buiten?' smeekte hij me haast. Hij zag er schattig uit. Ondanks mijn haat voor hem kon ik gewoon niet om het feit heen dat hij knap was. Ik zuchtte en liet de deur achter me dichtvallen, terwijl ik naar buiten stapte. Gelijk kreeg ik kippenvel, het was tenslotte september en ik stond hier in mijn korte broekje en hemdje.

Hij pakte mijn handen in de zijne, ze voelde zacht en warm. Ik probeerde ze los te trekken, maar dat lukte niet. Hij gromde even naar me.

'Het spijt me, oké, ik had je niet zonder toestemming moeten marken.'

'Klopt,' zei ik droogjes.

'Hoe moet ik het goed met je maken?' vroeg hij me toen.

'Zoek het zelf maar uit, ik heb dingen te doen,' reageerde ik bot terug.

'Zoals?' Hij trok één wenkbrauw op.

'Gaat je niks aan.'

'Kom op, Hailey. Wees eens wat liever voor je mate.'

'Liever?! Je hebt me gemarkt zonder toestemming, ik zie geen reden om lief tegen je te doen,' bracht ik verbaasd uit. Ik sloeg mijn armen over elkaar en ik zag dat Daniël's blik weer naar mijn borsten ging.

'En stop met kijken naar mijn lichaam!' riep ik naar hem. Hij schudde even zijn hoofd om uit die trance te komen.

'Wil je vanmiddag iets doen? Ik beloof dat ik het dan goed met je maak.' Hij pakte me vast bij mijn middel en keek me diep in mijn ogen aan. Tintelingen voelde ik overal waar hij me aanraakte.

'Vanmiddag kan ik niet,' mompelde ik.

'Wat ga je doen dan?' Zijn toon begon al meer naar de jaloerse kant te neigen.

'Naar de stad met mijn vrienden.'

'Valt Owen ook onder die vrienden?'

Ik knikte. 'Ja, hij is mijn vriend, dus.'

Hij gromde naar me. 'Ik wil niet dat je met hem omgaat.'

'En ik wil niet dat jij de baas over mij speelt!' gromde ik terug.

Opeens grijnsde hij naar me. 'Ik ga mee.'

'Wat?!'

'Ik wil mee, ik wil wel eens wat tijd doorbrengen met Owen.'

~~~~
Het was nu bijna twaalf uur, ik had een donkerblauwe broek aan met een zwart, strak, lange mouwen shirt. Het was best koud vandaag. Daniël wilde dus perse mee dadelijk, hij stond er ook op dat hij me kwam ophalen met zijn BMW.

Mijn vrienden had ik nog niet verteld dat hij meekwam, ze zouden het er waarschijnlijk niet mee eens zijn. Daan sowieso wel, hij was Daniël's Bèta.

Ik hoorde een ping, ik keek naar mijn telefoon. Het was van een onbekend nummer en er stond:

Ik sta voor je huis. <3
- D

Als ik niet wist dat dat Daniël was, klonk dat bericht wel erg stalkerig. Ik veranderde zijn naam snel even in Daniël. Ik riep naar boven naar mijn vader dat ik vertrok en liep toen naar buiten. Ik had geen idee waar Finn was, waarschijnlijk sliep hij nog.

Ik bewonderde alweer zijn mat zwarte BMW, ik vond die auto's echt heel mooi. Toen ik instapte, zag ik zijn bekende grijns. Hij had vandaag een zwarte broek aan en een grijze hoodie. Ik vind het echt aantrekkelijk als jongens hoodie's aanhebben, ik weet niet waarom.

Hij boog over me heen en blikte naar mijn lippen, ging hij me zoenen? Ik keek hem aan en deed mijn hoofd wat naar achter. Tot mijn verbazing ging hij me niet zoenen, maar hij deed me mijn gordel om.

'Dat had ik ook zelf kunnen doen.'

Zijn gezicht was nog steeds heel dicht bij die van mij.

'Weet ik.' Hij drukte een klein kusje op mijn wang en ging toen weer goed recht achter het stuur zitten. Mijn hartslag was extreem hoog. Je had hem moeten zoenen! Dat zei mijn wolf Feline weer in mijn hoofd. Ik zuchtte en blokkeerde haar.

De rest van de rit was best wel stil, het was een ongemakkelijke stilte. Ook door het feit dat hij me zonder toestemming had gemarkt en ik eigenlijk helemaal geen zin had om met hem te praten.
Tot mijn verbazing reed Daniël best wel rustig, ik had verwacht dat hij met deze beauty zou scheuren, maar waarschijnlijk deed hij dat als ik er niet bij was.

Na een klein kwartiertje kwamen we aan in de stad. Ik checkte mijn telefoon even en zag in de groepsapp dat Sophie en Daan zeiden dat ze er al waren, maar Owen nog niet.

We stapten uit en liepen naar een plein, midden in de stad. Je had er bankjes, daar wachtten we meestal op elkaar als we gingen afspreken. En inderdaad, ik zag Sophie en Daan al op een bankje zitten. Ze gaven elkaar net een kusje toen wij aankwamen. Ze stonden allebei op. Sophie lachte eerste naar me, haar lach verviel toen ze zag wie ik mee had genomen. Toen knuffelde ik Sophie, ze had echt een leuke outfit aan! Het bestond uit een wit blouse met daaroverheen een rode trui, waardoor je het kraagje van de blouse nog zag, gecombineerd met een zwarte broek.

'Hoezo heb je je bloeddorstige Alpha meegenomen?' fluisterde ze in mijn oor, waardoor ik moest lachen.

'Heb ik niet gedaan, hij nodigde zichzelf uit,' fluisterde ik terug. Ik liet haar los en ze keek me aan op een manier die ik niet uit kon leggen, ik wist dat ze Daniël geen fijn persoon vond, maar ja wie vond dat wel?

Daarna knuffelde ik Daan, wat een grom van Daniël opleverde. Ik bedoel, Daan heeft een mate?! En dit is iets wat we altijd doen. Daan zei niks over het feit dat ik mijn mate had meegenomen. Nadat ik mijn vrienden had begroet, stelde ik Sophie voor aan Daniël. Hij schudde haar hand en zij keek hem afkeurend aan.

Daniël trok Daan in zo'n bro-hug, ik snapte dat nooit echt als jongens dat deden, maar goed. Net toen ik me afvroeg waar mijn beste vriend bleef, kwam hij aangelopen.

'Owen!' riep ik blij. Ik rende op hem af zoals ik altijd deed en hij tilde me op en knuffelde me, hij zwierde me altijd in het rond, dat vond ik zo leuk. Rustig liet Owen me los. Daniël gromde nog harder dan net. Dit ging niet goed. Ik hoorde kleren scheuren en voordat ik het wist, stond er een grote, zwarte wolf tegenover ons. Hij was in zijn wolvenvorm getransformeerd.

A/N: Toch nog een hoofdstuk geschreven! Waneer ik tijd heb zal ik zeker weer eentje schrijven, ik nader nu wel echt mijn proefwerkweek, dus ik zal nu echt veel moeten leren. Jullie zien wel weer een update verschijnen!

My Possessive AlphaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu