[35] Mám ho ráda.

44 1 0
                                    

Mé oči zaplavilo náhlé světlo, se kterým i vlna ranních slz.Z toho náhlého světla mi začaly slzet oči.Když jsem zbystřila a uviděla, že venku sněží, rychle, ale opatrně jsem vstala a šla k oknu.Seoul byl celý pokrytý silnou vrstvou sněhu.Vánoční nálada has entered the chat.

Kluci ještě spali, tak jsem se rozhodla nachystat snídani.Rozhodla jsem se pro francouzský toast na sladko a kakao k tomu.

Za chvíli jsem byla hotová, tak jsem šla vzbudit kluky.,,Vstáváme," říkala jsem a postupně se všemi jemně třepala.,,Snídaně je na stole," řekla jsem.Když se probrali, okamžitě zpozorovali sníh za okny.,,Sněží," řekl Kook a rozběhl se k oknu, přičemž šlápl na několik svých přátel.Bylo to roztomilé.Ostatní ho následovali a nemohli se přestat divit.Takhle brzy v Koreji sníh nebývá.,,Teď už pojďte snídat nebo vám vystydnou toasty a kakao," řekla jsem a Seokjin se zasmál.,,Kdo je tu eomma teď," řekl a v jeho hlase bylo slyšet, že zadržuje smích.

Nasnídali jsme se a poté šli všichni spáchat ranní hygienu.Když jsem byla s ranní hygienou hotova, šla jsem vybrat oblečení na doma:

 Poté jsem vyšla z pokoje a chtěla sejít po schodech dolů a pustit si televizi, ale něco mě donutilo zastavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poté jsem vyšla z pokoje a chtěla sejít po schodech dolů a pustit si televizi, ale něco mě donutilo zastavit.

Za rohem stál Taehyung a opíral se ramenem o zeď.Trhnula jsem sebou leknutím.Vypadalo to jako by na mě čekal nebo co.,,Promiň nechtěl jsme tě vylekat," řekl, koukajíc do země.,,V poho," dodala jsem a chtěla jít, ale on v konverzaci pokračoval: ,,Proč Kook?" O co mu jde?Chvíli jsem mlčela, ale když jsem něco chtěla říct, zaměřil zrak ze země na mě a zakoukal se mi do očí těmi svými, čímž zapříčinil, že jsem kompletně zapomněla, co jsem měla na srdci.Ztrácela jsem se v těch jeho tmavých očích, plných nejasností.Vzpamatovala jsem se a promluvila: ,,K-Kook je milý kluk a-a mám ho ráda." Poté se zachechtal a hodil po mně obličejem, který říkal: To nemyslíš vážně?,,Mám ho ráda," zopakoval, stále se jemně chechtajíc.,,Je alespoň dobrej," zeptal se se zvědavým pohledem a já nadzvedla jedno obočí v náznaku neporozumění.Vzdychl: ,,Ugh, líbá aspoň dobře?" Na to jsem si odfrkla.Proč by se na něco takového sakra ptal?Trochu otráveně jsem se zasmála a odpověděla jsem otázkou: ,,Co je ti do toho?" K tomu jsem nahodila drzý úsměv a přišla k němu blíž.Skousl si spodní ret a pohlédl na mě zvysoka.Popravdě, dívala jsem se na něj, jak na obra.,,Jen tak.Byl jsem zvědavý," řekl a nasadil takový f*ckboy úsměv.,,Ano, líbá dobře.Líp než kdokoliv jiný," řekla jsem, abych ho naštvala.Poznala jsem, že žárlí.,,O tom bychom se přeli," odpověděl.Na to jsem se zasmála.,,Jsem o tom přesvědčená," provokovala jsem.,,Teď jsem jeho.Smiř se s tím," dodala jsem provokativně a chtěla jít.

Tae ale udělal něco, co jsem nečekala.Chytil mě za ruku a přitiskl ke zdi.Políbil mě a polibek prohluboval.Líbal mě velice hrubě, ale já prostě nedokázala odolat.Nemohla jsem se vzpouzet.Od mých rtů se přemístil k mému krku.Tam vytvořil fialový cucák a když se odtrhl, tvářil se náležitě pyšně.Jen jsem stála jako opařená, s otevřenou pusou.,,Stále jsi si tak jistá, že je lepší, než kdokoliv jiný?Stále jsi si tak jistá, že jsi jen jeho?" Poté, co to dořekl, opět nasadil svůj f*ckboy úsměv a odešel.Stále jsem tam stála s otevřenou pusou a přehrávala si v hlavě, co se právě stalo.

Když jsem se vzpamatovala, odešla jsem do svého pokoje.V koupelně jsem zjistila, že ten cucák je opravdu dost výrazný.S tím se přece nemůžu před kluky ani ukázat!Vzala jsem make-up a pokusila se to zakrýt, ale stále to šlo vidět.Nakonec jsem vzala náplast a vymyslela dobrou výmluvu, že na mě Yeontan skočil a škrábl mě na krku.

Sešla jsem dolů do obýváku, kde bylo všech sedm trpaslíků.Sedla jsem si na gauč a viděla Taeho výraz, když zbystřil mou náplast.,,Co se ti stalo, Auroro," zeptal se a zadržoval smích.,,No, Yeontan na mě skočil a škrábl mě na krku," řekla jsem a Taehyung se uchechtl.Vzala jsem mobil a napsala mu:

Tae

Beruška🐞🤍
Nechechtej se nebo ti ten xicht upravím pánvičkou!>:(

Tae
Ještě řekni, že ti to vadilo a klidně si ten xicht nechám seškrabat drátěnkou :)

Změnil(a) jste přezdívku uživatele Taena Bezxichťák.

Bezxichťák
Stejně ti nevěřím, že ti to bylo nEpŘíJeMnÉ ;)

Beruška🐞🤍
*Taeho ego jak mrakodrap has entered the chat


...


j-hope you like it 🦋
~Nat

Trying my best | Taehyung ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat