"Congratulations Castro! With Highest Honors again. What an intelligent young lady."Wa koy tarung ma sulti karon tungod's balita ni Ma'am Chavez ron. Nalipay rajud ko kay Highest Honors napod. Grabe out of 40 students pod oy! Laban nimo self oy.
"Thank you Ma'am! Kung di tungod nimo Ma'am oy di jud ko ma honor napod."
"It was all you Al. Hard work paid off jud."
"Ah sige Ma'am, una nako."
"Okay, but before you leave. I would like to ask you Castro. Asa man ka balak mag Senior Highschool?"
Ara ko na hunong sa pangutana ni Ma'am Chavez. Bitaw sa? Asa man jud ko mag SHS? Amala sad aning Ma'am oy, kasayo pod ani niya mangutana. 2nd Quarter pa gani mi's klase ba. Advance Mindset pod nis Ma'am.
"Unfortunately Ma'am, wa pako kahibaw. Scholar ra baya ko."
"Then use your intelligence, Castro. Enroll sa nindut nga unversity. Explore more dai, bright raba ka."
"If that's the case Ma'am. I would be happy to enroll here in UC."
Natulala ra tawn si Ma'am sa akong tubag. Bitaw, honestly speaking i love it here in UC man. The people are nice and generous. And in the same way, ka vibe rapod nako mga classmates nako kay ang uban silingan ra. Ang uban pod kay kaila ra. So it's easy for me to make friends here.
Daghan man ga sulti nga bati daw kuno ang UC Main tungod kay overpopulated na daw kaayu. Very polluted since duol ang school sa Colon. Pero the thing is, a lot of things happened both in UC and Colon. Or ang uban lang jud, arte. Ulol ninyu!
"Well said Castro, okay you may go."
"Thank you again Ma'am."
Pag biya nako's room namo, nakuratan ko kay naay ni kalit og dapog nako. Pag lingi nako kung kinsa, sos si Nadeen ra diay. Akong bff for life.
"Boang jud ka uy! Ganina rako ga huwat nimo. Gi gutom na raba ko!"
"Hala dae mas boang ka, kahibaw kang basta mag sturya ming Ma'am ma dugay gyud kay daghan pa siyag itabi sa akoa. Bogok!"
"Mao na, bright man!"
"Amaw! Tara na adto ta's Metro kaon kay bugnaw."
"Nice ka one!"
Hahays, kani gyud si Nadeen basta kaon gora na. Kani si Nadeen Jane Magallanes mao ni pinaka bright sa klase. The truth is, siyay top 1 sa among section which is dili gyud halata. Kay kung maka asta bogo man gud. Pero tinuod gyud na ilang gi ingon "Don't judge the book by its cover."
Na abot nalang mi sa Metro padung Food Court wa gihapon siya nahuman sa iyang pag yaw-yaw about sa iyang uyab kay ngano kuno dili mo reply. Usahay, di sad ko maka sabot ni Nadeen. Kahibaw siya nga iyang uyab Varsity player samok samokon gyud niya. Manawag kay wa siyay lingaw niya iyang uyab didto gi kapoy sa sigeg practice, bogoa bayhana.
"Nads, sabta sad na si Brix ba. Hapit naman gud ang CESAFI maong busy-busy jud na sila ron. Sabta siya okay? After CESAFI, hala sige pag igat-igat mong duha."