Wala ra ka abot og 5 minutes among pag lakaw padung sa parking lot, naka abot na dayun mi. Ika duha na nakong sakay sa iyang car and I still be having this awkward feeling when I'm with Chance.Not unlike kang Asher ganina. Wala ragyud ko naka feel og kilig masyado tung si Asher akong kuyog. Kana bitawng crush na akong ka kuyog ganina pero wa koy na feel? Na manhid kog kalit.
Unta this feeling has nothing to do with Chance.
"Ma kulbaan ko nimo usahay ba kay lawm kaykag gi huna-huna." Chance said while opening his car door for me. Naks! Gentleman gyud ni siya as always uy.
Pag sakay na namo sa iyang sakyanan and ready to go nami, naa koy gi pangutana which made him stop what he was doing.
"Share ko lang bitaw. Ka try naka anang feeling nga supposedly kiligon unta ka kay crush nimo imong ka atubang pero wala? Walay "butterflies in my stomach" effect, ganern."
"Kapila..."
"Really?! How does it feel though?"
"The more i feel those kind of feeling, the more clueless I'am to who I want to be with."
The atmosphere inside the car is getting intense. Intense kay seryoso ra kaayu si Chance and sa iyang mga gipang sulti pwerting lawma nga di na nako ma langoy, juskolerd.
"Ang feeling kung naa imong crush kay ma wala raman kung di nimo siya makita everyday. Not unlike sa uyab kay bisag di nimo siya makit-an "everyday i love you" gyud ka niya."
"I see... So maibug ragyud diay ko ni Asher basta maka kita ko niya."
"It's a good thing kay naa namay uyab si Zilas."
Hala, tama ba akong na dunggan?! UYAB? SI ASHER NAA NAY UYAB?!
"What?!? Seryoso na?!"
"Yep, that's why I managed to hatud you sa inyuha kay basin makit-an ka sa iyang uyab, ma sagpaan gyud ka ato. Nag make sure raman ko."
Oh shit! All this time wa gyud ko ingni ni Asher nga naa na diay siyay uyab? Ka amaw naman lang gyud nako uy! Wa lang sad gyud ko nangutana sa? Hahay! Nag libug ko kung mag sakit ba ko sa na happen or magkatawa nalang.
Mixed emotions man ko uy, salan.
Naka lakaw nami ni Chance and again, traffic craze gyud diri sa Cebu. I wouldn't compare the traffic here in Cebu and Manila kay we all know nga mas traffic ang Manila. Compared here sa Cebu, chill lang nga traffic. For me lang ha, ambot lang sa uban.
"Naa ka pag opening ceremony?" I asked to ease the awkwardness. Masyado yatang boring pag walang nag-uusap.
"I was about too pero my sister forced me to shop with her. Wala nalang ko ni angal kay panagsa rato maka uli."