"Nag unsa ka diri?" Pangutana nako ni Chance nga ga dala sa akong order."Trabaho."
"Taray! Ka hardworking ba!"
"Ara diay imong order Ma'am."
"Thank you alipin."
"I add to cart nako. Naa naman jud ka diri."
Badiha jud ana nga term oy. Add to cart?! Murag lain man ang meaning.
"Sabihin mo, Salamat Shoppee!"
"Gago, kuhaon sa nako akong phone."
I never knew he could be working here. Dugay naman ko sigeg kaon diri pero karon rako kita niya. Bag-o guro ni siya diri. After thinking too much, na abot nagyud si Chance.
Earlier he was just wearing his uniform. Karon nag ilis na. In fairness, he looks good. He's wearing a white v-neck shirt partnered with a black shorts and a Nike shoes. Rich kid nga naman.
"Unsay Facebook nimo?"
"A.L Castro, kanang gwapa diha ako na."
"Instagram?"
"amara_c"
"Twitter"
"al_castro"
"Famous"
"Of course not!"
A minute or 2 ning bling na akong phone. Pag tan-aw nako sa notification bar puro request gikan ni Chance. First nakong gi tan-aw kay iyang Facebook.
-----------------------------------------------------------------
Chi Mercadal sent you a friend request.
-----------------------------------------------------------------Wow! This guy's famous man uy! 5,005 friends?? Kasagaran man gud sa mga ing'ani nga taw sa Facebook kay it's either model, campus magnet or crush ng bayan. No wonder nganong naay maibug ani niya. Gwapo kasi.
"Daghana'g friends gud?"
"I don't know some of them. Basta kay naay ni add i accept dayun."
"Mura ka'g chix boy kay puro babae imong friends."
You are now friends with Chi Mercadal.
Next! Ari ta sa iyang Instagram. Kung unsa ka daghan iyang friends sa fb times 2 diri sa Instagram.
-----------------------------------------------------------------
chance_1 17 10.2k 1
Posts Followers Following-----------------------------------------------------------------
Huy daghana'g followers! Ihas kaayu ko kay unsa ragud tawn akoa. 321 followers ragud ko sa IG. Damn, artista siguro ni si Chi.