"Babe?! You both know each other?" Ingon ni Asher with full of confusion. Shet aning Chance oy! Wa pagyud siya ka get over."H-ha?! Wa-wala pero o-oo kaila! Ha? Ambot!"
"Babe, pakauwawan ko nimo?"
Yawards gyud ning tawhana oy! Pahawa oy panira ka sa date namo ni Asher dah!
"Hay, yah kaila ko niya. Pero we're not that close. Kaila lang."
"Oh I see.... Excuse lang kay mangaon mi ni Al."
I didn't even expected to see him today. Though naa nakoy hint nga mag kita gyud mi tungod sa CSAFI pero wa sad tawn ko nag dahum nga diri pod mismo sa Ayala oy. In all places jud?!
Basin gi sunod ko ani niya ba. Gg!
"Wait lang Asher ha, makig sturya sa ko niya. Kadali rani mo balik rako."
"No pressure."
Ni gawas mi ni Chance sa restaurant para mag isturya. He's outfit really caught my attention. He's wearing a printed black and yellow shirt that says "We are Velezians!" representing their school partnered with a denim pants and his nike shoes. And take note, naka eye glasses siya. Pa cool, klaro kayng walay grado.
"Hoy! Unsa man juy problema nimo?"
"Wala raman."
"Niya nganong sige man ka'g babe?"
"Di pwede?!"
Bogoa tawhana jud.
"Boang! Mag babe-babe ka nako as if uyab tika. Niya naa pagyud kay ka date? Player amp!"
I was angry while telling him those things, but all he did was to laugh at me. Did i say something funny para makatawa siyag maayu? Boang gyud.
"Kalma ha, first and foremost she's not my date. She's my sister and second, yep you're not my girlfriend pero puhon."
Ay ganern?! Dili diay toh niya ka date ang babae? Iya diay tung Ate?! Hala shit, gwapaha diay sa iyang Ate oy. The last time we talked about his sister kay katung naa mi sa SOLS. Iyang pag mention sa iyang Ate kay pwerting layua. Ana siya bati kuno'g nawng, unya tambokon, murag demonyo ang nawng. Yatui! It's the total opposite!
"Ah diay?! Magsuon ra diay mo? Abi kog ka date kay bata man gud kayg nawng."
"Tss, dili oy!"
"Pero going back noh! Ay ko'g tawga'g babe kay nag date ming Asher! Panira man ka uy!"
"Date? With Zilas? You're in trouble young lady."
Trouble? How come nahimong trouble kung si Asher akong kuyog nga every time mag kuyog mi I feel safe man.
Char, mura jud og dugay na ga kuyog. Yati ra!
"Suko sila nako kay nganong gi buwagan nako ilang anak. To think gani wa mi nagka dayun kay arte kaayu!"