Opening ceremony na sa CESAFI and naa mi karon sa USC Gymnasium. The crowd inside the gymnasium makes the event even more exciting. Different schools ang naa ron pero naka focus ragyud ko sa UC. Apil napod ang mga gwapo diri's gymnasium, raWr!Junior Webmasters won last year maong panatag ra kaayu mi karon. Not unlike Webmasters, wala pagyud sila naka daog. Permi sila ma pilde sa UV (University of the Visayas) -Green Lancers. Maayu kaayu manuwa oy, grabe!
Speaking of CESAFI, okay raba kaha ang captain sa Junior Webmasters? Pas-pas kaayu ang balita. Halos tanan students kahibaw nga ga buwag na sila Nadeen og Brix. Hibung man pod ko kung asa sila kahibaw ana nga information uy. The last thing i knew katung ni uli nako niya gi bilin nako silang duha. So they did end it nagyud? Wala sad si Nadeen karon. I texted her kanina kung mo ari ba siya, pero gi seen rako.
Nadeen, you have some explanation to do.
"Maayung Adlaw sa atoa tanan! Welcome to the opening ceremony of CESAFI 2018! Dili nako mag long speech kay ma long atung oras. Pero to all the players and contestants representing their schools, make your school proud! Play well players and walk well Mr and Ms CESAFI. And lastly, let's show the world that "BASTA CESAFI, PARA SA ESTUDYANTE!"
It was just a short speech from the President of CESAFI pero every word hit a big part sa mga players. The energy here inside the gymnasium is priceless. Makita nimo ang determination sa matag usa ka players nga ganahan gyud sila madaog ilang school. The students shouting their school names makes it even more heart fluttering for this year's CESAFI.
Basta cesafi, para sa estudyante.
"Al!"
"Hala! H-hi Asher."
Huy intawn nimo Al ayaw pag utal-utal ara kay ma turn off si Asher, yawards sad nimo uy!
"Ikaw ra? Asa si Miss one?"
Ang ubang tawag sa among classmates ni Nadeen kay "Miss One" kay lagi, permi 1st sa among section. Asta pod gani ang teachers na takdan.
"Ay wala, di siya ka ari kay.......nag lain....Oh kana nag lain iyang paminaw!"
Maka pamakak man pod ta nimo Nadeen uy!
"Awh okay. Si Miles mo ari?" Tabi niya dayun ni tapad sa akoa.
"Dili pod maka ari kay klase nila."
"So ikaw ragyud diay usa. Kita nalay kuyog, wala man pod si Art gud."
Hala yawards! Sure nagyud ni?! Huy ka yawards ani!!! First time in my life nga kuyogan ko ni Asher. Hala uy, nangarap raman ko sauna nga ma kuyog nako ang isa ka Asher Heath Zilas intawn. Famous raba kaayu ni's Asher, dili kay badminton player ni siya pero tungod sa iyang ka gwapo. Grabe.
"A-ah sige no problem." Yati aning utal-utal oy!
The whole time we were just watching some of the students in each school dance. Wala man unta koy apil pero nakulbaan man ko oy. Naa man gud si Asher sa akong kiliran niya medyo dikit kaayu kay nanaghan na ang na abot.