"Chance ball bai!""Mine!"
Yes, you read it right. Volleyball! Intawn naay ga volleyball. Nuon district meet naman pod ron sa ubang schools. Duol raman gud among balay sa court gud maong ma dungog gyud.
"Ma naa nako!"
Si Ate Amy.
"Niya, unsa man? Honors pod ka?"
"Ay! Syempre! With High Honors lang nuon. Sorry Ma."
"Pasaway! Okay nagyud na nako inday! Sige na pag ilis namo kay mag luto pakog dinner nato."
I really admire my Mom so much kay gi taguyod mi 3 nga siya ra isa. She's a woman full of grace and power. How i wish I could be like her. Maong di gyud ko magpa boang-boang ni Mama kay daghan kay siya'g na tabang namo 3. Unta si Kuya og Ate pod.
Chance...
Promise oy murag gi ungo nagyud ko aning tawhana. Permi nalang tingog og ngalan niya akong ma dunggan. Unsa man juy naa aning tawhana oy nga siya man jud permi naa's akong huna-huna. So weird talaga this guy oy! Awa lang 'nig mag kita mi balik, dapugon gyud nako siya ba.
"Ka lawm ba nato'g gi huna-huna gud?"
Ingon ni Ate Amy nako nga namilo sa among mga sanina. Isa raman gud mig kwarto tulo. Kay katung namatay si Papa namalhin mi'g mas barato-barato nga balay."Ah, wala ragud. Pero te, naa kay kailang Chance Isaiah?"
Again, nagbabasakali lang naman.
"Naa koy classmate nga Chance pero iyang second name dill Isaiah. Ngano man dae? Crush nimo?"
Ga pareha lang mo ni Miles.
"Dili oy. Stranger ra sa Metro gud. Basta long story kaayu te."
"From what school mana siya dae?"
"Wala pod ko kahibaw pero iyang uniform man gud kay pang Med ba."
"Basin taga UC-Med rapod na siya."
Unta lang.
Wala na nako gipa taas among istorya maong nag freshen up nalang ko kay pilit kaayu akong lawas. The pollution here in Cebu nga naman. Pag human nako'g ligo si Ate Amy na dayun ang ni sunod. Ambot asa nasad ni si Kuya Aren.
Share ko lang pero bright kaayu among papa sa pag name sa amoa 3. Si Ate kay Amy Lourde Castro niya si Kuya kay Aren Lyle Castro niya of course ako Amara Lynn Castro. Diba?! Cute kaayu mig names. Thank you pa!
Niya ang naka pait lang kay ang nicknames namo tulo kang Mama kay "Al" rapod. Diba?! Kinsay di mag libug ana.
[ Libug in bisaya means "nalito/nalilito" hindi yung libug na...lam nyo na yun :> ]Igo raman ta ko ni adto's skwelahan niya from school to Metro niya Abellana. Gi kapoy naman dayun ko.
"Ma naa nako!"