Bahin 16

55 2 0
                                    


Brix and Nadeen's Special Chapter

This may consist of characters only talking.
Salig lang!!







"Brix, atoa nalang ni ha? Pero kay ni ingon si Nadeen nako nga imong Mama daw nag ingon nga mag buwag mo."





Sighs. I never loved her ever since my real mom died. Yes, she's just my step mother nga klaro kaayu ang apas ra sa akong Dad kay ang company og kwarta. She never treated me and my brother right. Permi ko niya i put into blame sa tanan niyang mga sayup. Ing-ana siya kay akong Dad permi gyud sa akoa mo laban. The bitch thought she's part of the family. Even my relatives hate her because of her attitude. The audacity.





Society sucks. Just because we're young restricted nata sa mga butang-butang.






"Brix, ayaw sa pa dalos-dalos..."





Wa nakoy oras para magpa itoy-itoy. Akong kalipay kuhaon gyud sa akong mama? Akong inspiration? Dili gyud ni pwede.





"Loosing my career is okay, but losing my dream is not okay." Sulti nako kang Al og ni lakaw na dayun para adtuon si Nadeen.







Daghan mo ingon if naa ba daw koy "what ifs" but I don't have that much time to think about it. Ang ako ragyud gi huna-huna karon kay among relasyon ni Nadeen. Cliché para sa uban pero di nako ika uwaw nga mo sulti ko nga si Nadeen akong kinabuhi. Siya akong kalipay og kasakit.






Ma wala na tanan, ayaw lang gyud si Nadeen. Piste!







Naa pami practice pero gi ingnan sa nako si coach nga naa koy adtuon kadiyot. Wa ni sugot si coach at first pero pag sulti nako's rason ara ra siya ni sugot. Kani's coach mao na ni ga silbing papa nako sukad namatay si Papa because of heart failure. Kuwang nalang gani adto nako's ilaha mo puyo. Pinangga gyud kong coach pero disiplinahon gihapon ko.







Gi dagan na nako para dali ko ma abot. USC to UC kana gi dagan ra nako na. Naa man mi klase ron kay mag recital mi pero kay athlete man ko so exempted ra ko. Pag abot nako gamay ra ang taw sa school kay ang uban nag tan-aw og support sa mga athletes sa UC.






Na kit-an ra nako siya sa iyang lingkuranan nag tanga samtang ga tan-aw sa gawas sa bintana. Makita jud sa nawng ni Nadeen nga gikan napod ni siya'g hilak. Bisag ako, sige man ko'g hilak. Pero di ko pwede mag dugay ana kay ako'y captain dapat kusgan ko.






Ako unta iyang comfort.






"Nads..." Tawag nako niya. Na shock gyud siya pag kita niya nako.

"Brix, ayaw sa-"

"Unsay gi sulti ni Mama?"







She was stunned sa akong gi sulti. Partida wala pa siyay gi sulti pero murag kahibaw nako unsay rason. Ma klaro man nga di gyud ko paborito ni Mama. Kahibaw mo ngano? Kay paborito ko ni Dad. Spoiled ko sa iyaha, he gives me everything I need and want.






He's the best father in the world. Maong pag matay niya wa koy lain maduolan that time kundi si Nadeen. Wa ko ni sulti nga namatay na akong Dad kay mag sakit lang ko mag huna-huna.





Mom? No, she's my fucking step mom.






"Gi sultian ka ni Al?"

Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Where stories live. Discover now