Author's Note :Bahin 7 will be Nadeen's POV. And also, this chapter may consist characters only talking.
Thank You!
Salig lang!Nads Magallanes:
Al, pag dala og water please ~_~A.L Castro:
No problem ma'am.Ka loyal sa akong miga, hahaha!
Sayo ko ni lakaw sa balay kay makig sturya pa daw si Ma'am Chavez nako niya basin pod ako adtuon si Langga sa ilang practice unya. Shet! Excited nako maka kita ni Brix! Tungod bitaw sa akong ka topakin ba, makig buwag nagyud unta ko ni Brix kay dugay kaayu siya mo tubag sa tawag og text. May gani gi tambagan ko ni Al.
Mabaw ra kaayu siya nga rason I know. Na frustrate rako ato oy, kalma joke rato.
Hays, unsa nasad kahay tuyo aning tiguwanga nako. Ngano kaha na sa? Di man sa nag hinambog ko. Pero nganong makig long talk man gyud basta mga bright or kanang mga students ngs ni excell sa school?
Necessary ba gyud na ang ing-ana? Niya ang i tabi ra kay kanang asa mo skwela. Unsay kuhaon nga course. Mga ana nga pangutana kasagaran.
Di nako ma shock kung permi ko tawgon ni Ma'am Chavez.
11 a.m paman so before ko ni lahos sa UC ni hapit sa ko sa Best Buy kay para mo palit og tela para sa bracelets sa mga taga UC and akoy in-charged sa bracelets sa among batch. Blue, white and yellow nga color akong gi palit.
Maningil nakog sugod ugma.
Wala rako nag dugay sa Best Buy kay lagi, makig sturya pa si Ma'am Chavez. Gi lakaw ra nako padung UC kay duol-duol raman pod.
"Dae apol dae 20 ang isa."
"Dili ra ya, lamat!"
Bisag asa ka mo lingi naa gyuy mamaligya og mansanas diri sa Colon.
Ka remember na nuon ko ba. Ni palit si Al og Miles og mansanas. Niya kay diba, ang paagi nila para ma akit ang mga mo palit og para ingnon nga fresh pa ang fruit kay sprayhan og pang sinaw. Wala gu hugasan jud ba. Igo ra spray.Ambot unsay na sulod sa ilang huna-huna nga ni palit gyud sila. Tagsa pa sila'g og apple. Ako naman sila gi ingnan nga di mo palit kay wala na nila hugasi, igo ra spray. Mga gahi man kayg ulo, ni palit jud.
Ang tendency nuon kay nag suka-suka ang duha! Naa mi's jeep ha niya suka-suka sila. May gani kay, kami ra tulo naa sa jeep niya wala ra kabantay ang driver.
Katawaa lagi nako ato kay di man mo patuo gud. Resulta sa di maminaw gani.
It was a good memory.
Pag abot nako sa UC ni text si Al nako nga naa kuno siyay ka meet sa fuente. Yawards! Ga uyab-uyab na's Al? Ka luod.
Gi bilin ra nako ang tela sa among room og ni diretso na dayun ko sa office ni Ma'am Chavez.