Bahin 5

73 6 5
                                    


"Unsay add to cart oy?! Biga?"

"No. I mean add to cart ba i add ko sa tanang social media accounts."

Ka piskot sa term.

"Gen Z man ko pero wa ko na orient sa ing'ana nga term, okay?"

"Nag buot-buot raman ko."

The fuck.

"I'll text you nalang Chi. Niya ako nato i delete imong number sa phone ni Mama!"

"Sure."

Fuck the smile uy! Hoy Al ayaw intawn ka in love! Luoy kaayu imong bebe Ash.

"A-ah ge! Una nako Chi. Amping!" Utal ka lagi.

"Amping pod, babe!"

"Shut up!" Pero gi kilig na diay. Psssh!

From fuente circle to UC gi lakaw ra nako. Duol raman pod and medyo init lang pero laban Castro uy! Abi palang gwapa pero tapulan. Hoy! Usahay rako tapulan.

After a 5 minute walk padung UC. Finally na abot nagyud tawn ko. Tamang pakita lang sa ID ni kuya guard, sulod na dayun. Nakit-an nako akong ubang classmates nga ga dala-dala og cartolina, colored papers and a big tarpolin nga ang naka butang kay "Dasig! Dasig! Dasig! Laban Junior Webmasters!"

So kami diay ang in charge sa banners. Every CESAFI kay ang seniors gyud ang bahala sa banners for both Webmasters and Junior Webmasters. Not to judge, pero last years banner was a mess. Bati kaayu ang design labi na sa Junior Webmasters. Suko gud kaayu ang coaches sa basketball team ato.

Maong kami, di gyud mi magpa boang-boang jud. Mauwawan niya mi pero mas mauwawan ang school, geez!

"Ces! Asa si Nadeen?" Pangutana nako sa akong isa ka classmate. Bitaw, asa gyud diay si Nadeen?

"Ha? Abi kog nag kuyog mo?! Ana man gud siya nga pangitaon sa ka."

Huh? Ka weird gud. I texted her nga naa koy kitaon kadiyot niya ni okay raman siya. Murag naa gyuy gi balak nasad si Nadeen da.

And I know where she is.

"Sige Ces, salamat!"

In times like this ako ragyud ang ma asahan ni Nadeen. We've been together for almost 5 years and I know everything about her. Nadeen may be strong from the outside, but in the inside? She's weaker than you think. Labi na kung mag away sila ni Brix. She's too weak to handle their relationship.

Gi dala ko sa akong tiil sa McDonalds Colon. And i was right. She was there sitting with her hands full of fries. Na boang nagyud ning bayhana. Pag sulod nako sa nakit-an dayun ko niya. Dali-dali nagud siya og trapo sa iyang luha. She looked..... depressed.

Hay nako basta gugma lagi.

"Nads...."

She was about to open her mouth but i stopped her and just comfortingly hugged her. She needs it. She needs me.

"Al, wala na-nami ni Br-brix.."

"Nads, para ra kato nga rason? Makig buwag ka nga wala raman siya katubag-"

Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Where stories live. Discover now