Chance Isaiah Mercadal's POV (Final and Special Chapter)Short pov only! Thank you!
UCnian Freedom Board
Hello ucnians! I'm not from UC pero I just want to write and share my experience here. I'tago lang ko's ngalan nga Chi, kay daghan kay kog mga friends nga tig read ani nga page. Di na nako dugayon, let's start!
I'm Chi, 19 years old. Bio student at Velez College and nag work pod ko sa SOLS diha sa may labangon. Not to brag pero I come from a wealthy family. Both parents are working sa ilang profession. Naa koy 2 ka igsuon and akoy manghud. Both of my siblings are working at an airline. Ako ray na lahi kay ga med.
I've been hearing a lot of people say about Biologist or sa mga future biologist nga "wala man kay ma earn ana" "ga bio kay klaro kaayung na hagbong sa medtech" "takbuhan ng bayan ang bio kay wa ka pasar" og unsa pana dira. It's easy to say those things kay wala man kasuway sa binuhatan sa usa ka Biologist. Pero wala rako nagpa apekto ana kay akong main purpose nganong nag bio ko is to help the Philippines a better place. Specifically Cebu.
Pero di gyud na about sa unsa akong i story karon, hehehe. Na trigger ko slight gud pero payts nako karon. So way back 2018, 2 years ago man siguro. Naa koy na kaila from UC, let's call her Al (not her real name) I've met her at Metro Colon, sa mall mismo. First encounter namo was kinda bit bad kay gi unhan nako siya sa pila sa Zagu. Suko kaayu siya nako that time kay ning sabat man kog kalit. Pero that wasn't my focus gyud. Akong focus kay siya jud. Ka ingon ko oy nga na love at first sight ko ni Al.
Gwapa kaayu siya sa iyang uniform niya taas pod toh siyag buhok. I couldn't recall what really happened pero the same time ato kay gi babagan ko'g duha ka lalaki kay tungod ra sa notes sa akong migo nako sauna. Barbado kaayu'g nawng pero mga studyante pato sila. Gi threaten nako nga kung di kom sulti kung asa akong migo kay patyon daw ko nila. Wa gyud kom saba for the sake sa akong migo. Pasaway sad kaayu toh akong migo. Wa niya tagai'g notes ning uban, ang resulta? Hagbong sila.
As in, ma sumbagan nagyud unta ko ato pero na shock ko kay naay babae nga ni tabang nako. Pag tan-aw nako kinsa, si Al man diay. Adto nagyud ko mas naibug niya. Bilib kos iyang ka brave that time.
Ff. We became friends and the only reason was kay natagak iyang ID. Dako na kaayu iyang pasalamat sa akoa maong nagka friends gyud mi. Hasulan lang ko niya usahay kay permi ko niya tawagon og "pedophile" nga 3 years raman unta among gap unya highschool pa siya. Bulabog jud.
Mas na close napod mi'g maayu. I got to meet her friends and she got to meet mine as well. Then came the cesafi katung Mr and Ms CESAFI ba. Ako siyang gi hagad nga mo tan-aw kay akong girl best friend nag represent sa Velez. Ka remember ko nga nasuko toh siya nako kay gipa dali-dali nako siyag kaon kay basin ma late na niya mi. Cute kaayu siya masuko guys.
Mao toh pag abot namo hantud sa nag sugod na ang Mr and Ms CESAFI wa gyud siya ni tan-aw. Nag lingkod ra siya, kahibaw mo ngano? Kay nag selos siya kay mas gi una nako ang cesafi kesa niya. That time naka sense nagyud ko nga naa siyay feelings sa akoa. Wa lang ko ning react dayun pero deep down ga expect gyud ko nga maibug siya nako. Syaro oy nga it's been months napod nga nagka friends mi.
Nahuman ang Mr and Ms CESAFI niya ana siya nako nga ganahan na daw siya mo uli. Gi ingnan nako siya nga huwaton ko kay mo Hi sa ko sa akong best friend. Tripinga lagi'g nawng ni Al kay suko nagyud kaayu siya. Gi adto nako akong friend niya ako gi ingnan nga sultian niya's Al nga walay something sa atoa. Naa naman pod tuy uyab si Blair (best friend nako) SHOUT OUT KANG BLAIR! LABYOU DAGMATS!
Intawn ang nawng ni Al kay klaro kaayung wa ga expect nga dal-on nako's Blair, hahahaha! Mao toh ni sulti dayun si Blair nga walay something sa amoa niya ni lakaw dayun. LAMAT KAAYU BLAIR! INVITED KAS KASAL NAMO!
Sakay namis car nako niya grabeha bitaw. Wa na nako na pugngan akong kaugalingon. Ako gi hunong sa kilid akong sakyanan og gi kissan nako's Al. Bati man paminawon pero di ko kahibaw mo confess og babae pero kahibaw ko magpa kita og tinuod nga motibo. Manhid sad gyud kaayu ni's Al maong wa dayun ka gets.
Ff. Nag kami na ni Al maong lipay kaayu ko. And by the way! Amala wa nako ma mention. Iyang kuya kay classmate nako sauna og katung mga laki sa Metro, kuya ni Al ilang pasabot. Kaingon gud kog "ka small sa world" diba? Small gyud.
Karon migo nami balik. Wala man gyud mi nag f.o, misunderstandings lang sukad highschool, haha!And now, we're celebrating our 2nd Anniversary together! Woooooh! Ka abot pagyud mi'g 2 years, praise God! Mag 1st year college na si Al, taking up Architecture. So proud nga naka uyab ko'g consistent honor student, gwapa, buotan og kalog pod usahay. No doubt gyud nganong ibug kaayu ko ani niya hantud karon.
To Babe:
Babe! Happy 2nd Anniversary to us! Thank you for sticking with me through thick and thin. Thank you for understanding me as much as I understand you. I may not be the best boyfriend in the world, but I promise you to love you no matter how much the world has to offer. Babe, we have our lapses as a couple, pero never gyud ka nag kuwang nor na subraan sa akoa. You're perfect and you deserve everything, including me. Yeeeeiii! Kilig ka babe?
Again, happy 2nd anniversary to us! I love you babe!
From, Babe.
Visitor
BS Biology
2018
Al was reading my entry at UCnian Freedom Board. I noticed that she was crying maong gi gakos dayun nako siya.
"Babe..." I called her.
"Happy 2nd Anniversary babe! More years to come." She said..
"Happy 2nd Anniversary pod, babe! I love you always and forever."
Ning buhi dayun siya og gi pahid niya iyang luha. Naa mi karon sa may graden namo. Here rami ga celebrate para kami lang duha. My parents are not around kay busy sa work.
"Babe..." Al called.
"Yes babe?"
"Damgo Rako Kutob?"
"No."
"Why man daw?"
"As long as you're with me, I'll turn your dreams into reality. I love you babe." i said then kissed her on the lips.
This is Chance Isaiah Mercadal and Amara Lynn Castro, finally now signing off.
Katapusan sa "Damgo Rako Kutob?"