4 months later....."Al! Dalia na ninyu kay ma late niya ta sa Moving Up ni Al."
"Kinsa nga Al imong pasabot ma?" Pangutana ni Ate Amy.
"Si kuya nimo! Al dalia na."
"Tara."
Mas excited pa akong pamilya kaysa nako. Ganina gani sayo kaayu ni mata si Mama niya ang naka maayu pod kay nag andam og pamahaw si Mama. First time ni nahitabo since namatay si Papa nga nag andam og breakfast si Mama. She's not irresponsible man pero the busyness ba. I appreciate her a lot.
Chi Mercadal:
Kulbaan ko.A.L Castro:
Ayg kulba² ara kay ma kulbaan pod ko. See you, babe!
The long wait will finally end. Gi sultian na nako si Mama sa relasyon namo ni Chance. Gi timing gyud toh nako nga good mood siya kay na apil napod ko's Highest Honors para murag happy lang gyud siya. She cried pag sulti gyud nako nga naa nakoy uyab. But eventually gi dawat niya kay lagi as I said, she trust us enough.
"Lynn." Tawag ni Ate nako nga karon naa nami sa taxi.
"Unsa man te?"
"Bantay bitaw di na gwapo imong uyab ha."
"Gwapo ra siya." Tubay ni Kuya.
I also told my siblings about my relationship with Chance. Reaction ni Ate Amy kay medyo dissapointed kay mas na una na daw ko niya, pero overall she supported me and Chance. On the other hand, dugay kaayu nako na convince si kuya nga okay ragyud si Chance mga ana ba.
He was mad actually kay he told me naman before nga mo palayo ko ni Chance. Then the moment I open up the topic about them being friends before and how good Chance is to me and to him, he eventually was okay with it na.
Dapat lang kuys kay rare species ni akong uyab.
"Miles! Omg naa lagi ka!?"
"Oo kay igo rako malibang diri sa CR sa UC."
"Boang ka!"
"Hala! Ka obvious uy, I'm here to support the three of you bwesit ha!"
"Sorry master!"
"Hoy! Gwapo na imong uyab?"
"Gwapo kaayu kay di man ikaw!" All of us laughed except for Miles.
Ako napod sila na ingnan. Nadeen was so happy about it and naka sense gyud siya nga naa nagyuy something sa amoa. Naka bantay siya tung nag klase mi niya akong notebook puro kuno pangalan ni Chance. Wa lang ko niya sultia kay basin ma uwawan ko. Bwesit bayahana!
Na una na ang Moving Up nilang Miles maong naka attend siya karon. Sighs, happy kaayu ko kay complete mi karon mag barkada. Me, Nadeen, Miles and Brix pareha sauna. As for Nadeen and Brix, wala kaayu sila ga tagad karon kay lagi they ended their relationship. But what I like about them is that kung barkada time gani, barkada gyud. And mao na ilang gi pakita karon.