The next day was a Saturday so wala mi klase and on going gihapon ang CESAFI games. Required man sa amoa nga mo adto kay para naay mo cheer sa mga players.Sige ragyud kog ngisi. Sa pag mata, ligo og kaon ga ngisi ragyud ko. Good thing wala na sila kay para dili sila manginano kung nganong sige kog smile. Hays, i can't wait to tell Nadeen about it jud. Unta okay na sila ni Brix. Unta na fix na nila ilang problema.
Unta sila gihapon #fingers crossed
Kapoy kaayu sigeg tubag sa pangutana nila and di pa pod ko pwede mo sulti nga kami na ni Chance. Though gi ingnan ko ni Chance nga sultian niya si Mama pero di paman ko ready oy.
It has been 2 months since nagka friends mi ni Chance after that incident sa Metro. I still can't believe how time flies by so fast. The deeper I think about it mas wala koy ma sulti.
Maybe naibug nagyud ko ni Chance wa lang gyud nako gi pansin kay my attention was kang Asher paman. Pero katung naka hibaw nako nga naa na diay siyay uyab gi #cancel nalang nako siya.
It is what it is. Girls are girls.
Pag gawas nako sa among balay or should I say apartment. I saw a girl not so far from me crying. Iyang hinilakan kay kana ganing halos di na kaayu maka ginhawa. I didn't want to disturb her pero since I'm a good neighbor gi duol nako siya.
"Ate, okay raka?"
"A-ay! Oo okay ra. Nasakitan rako pero okay rako."
"Ate oh, imoha nalang ning panyo nako. Bag-ong laba na, hehe."
"Ayaw ra oy, sige ra."
"Sige na Ate, dawata nalang."
Nag duha-duha pa siya kung iya ba gyud dawaton pero ako nalang gi hatag niya dayun. She needs it more than i need it. I assume gi buwagan ni siya or what, i don't know.
Ana baya na. Basta naay mag hilak-hilak kay ang first ma sud sa atung huna-huna kay gi buwagan. Aminin!
"Thank you ha? Unsay ngalan nimo? Karon pako kita nimo nga silingan raman diay ta."
"Di man gud kaayu ko tig gawas Ate. And ako diay si Amara, Al nalang for short."
"Mao diay. I'm Faith diay."
Wala nako nag dugay kay mo adto pakos USC. Didto japon gi held ang CESAFI pero this time Women's Volleyball napod. UC og CIT ang manuwa ron.
But ang pinaka excited nako makit-an kay si Chance akong boyfriend. KUYAWAN ANG MGA WALAY UYAB OY!
medyo na dissapoint lang ko gamay kay wala ko niya panguyabi and stuff like that pero wala eh. Ning "yes i do and will love you" naman ko. Pak! Uyab na kana oy.Sa may chinabank ko ni naog kay para maka hapit pako sa Sto. Rosario Church duol sa USC. Ganahan rako magpa salamat sa Ginoo nga sa mga blessings nga iyang gi hatag sa ako, despite sa akong mga sayups in life. Bisag ing-ani ko ka abnormal, kaila sad kos Ginoo noh.
"Lord, kung mag buwag man gani mi ni Chance in the future, palihug nalang ko'g tuok niya." I whispered in prayer para kami ra ni Lord maka dungog. Kana ganing bag-o pamo nag uyab pero buwag na imong gi huna-huna. Atals oy!
Ni diretso na dayun ko's USC after nako'g ampo. Laban jud kaayu sa mga students from Cebu oy. Ang kasaba sa shagit sa mga students kay dili annoying paminawon, lingaw gani.
Truth be told noh, ang naka da'g og thrill sa every math sa mga players kay ang mga cheers sa mga students. Dili ang players kundi ang mga tig cheer. Maka feel ka'g ka kulba, panington pod ka bisag dili ikaw ga duwa, and the worse is.....panuhoton ka. Yati ra! I hope you get my point.