Bahin 14

54 5 0
                                    


I've read a lot of books about love, but I still don't know what love means. Kasagaran sa akong ma basahan kay about complicated love, best friend kind of love mga ing-ana pero di ragud nako sabton. I was just curious about the book.







Neither do I have the time to make commitment. Ana man's Mama nga okay ra niya nga mag uyab-uyab mi basta kay kahibaw mi sa among priorities. Dili sad nga gi encourage mi ni Mama, pero she trust us enough to those things na.






But to me, igo rako ibug-ibug kay mahadlok gyud ko mo commit. They say that when you're in a relationship daghan kaykag responsibilities. Niya saun ko man na ang mga responsibilities oy, sagabal lang na siya sa akong pag skwela.



Pero ganahan ko mo try, hehe!








Humana nami'g kaon and kaning tawhana, gipa dali-dali ko ani niya kay basin ma late daw mi sa event. Ganina ana siya nako nga mag take time ko kay para ma taste gyud nako ang food. Boang kaayu kay samtang ga kaon ko kalit lang siya'g sulti nga mag dali nami og kaon kay basin di na daw mi ka abot.




Nawng og babae man uy!







"Gago man diay ka! Wala na nuon ko kahuman og kaon!"

"Sorry nagud, dalia na og lakaw please."









Bwesit man jud ni siya oy! Sa tanan dili nako ganahan kay kanang padalion ko'g kaon. Bastos kaayu na siya nga manner ba nga padalion ka. Unsaon pag enjoy sa libre nga kaon kung padali-dalion raman diay ko?! Uggh! Kalagot jud oy. Na wala na nuon akong gana mo adto's Mr and Ms CESAFI !







Yawards! Kung di lang ka gwapo asa ko mo kuyog nimo.








Sa sige namo'g dagan-dagan, intawn na abot nagyud mi sa iyang sakyanan. Gi dala nalang gud nako akoa og iyang pizza kay wala pagyud ko nahuman og kaon. Ataka tawhana jud oy!









Pugong kung pugong lang gyud ko. Niya wa pod ko niya gi ablihan og purtahan sa iyang sakyanan. Ka amaw oy!









"Al, sorry if nag dali-dali ta, ha?"

"Hala okay ra oy!"

Okay nalang! Piskot jud oy ka stress jud.

"Apil man gud akong best friend."

"Babae?"








Hala, nganong kato man akong gi pangutana? Basin mag tuo niya siya nga mag selos ko. Assumero raba ning tawhana. Gipa andar na niya iyang sakyanan og ni biyahe na dayun mi padung sa event.








"Yep! Best friend nako since preschool. Wala lang, support lang ko bisag di siya taga Velez."

"Ahh! Maayu kay mo support ka."

"She's amazing."








Ahh! So ako murag tobol rako ani? Salot sa lipunan, basura, abog. Ing-ani rako diri sa world. Hala oy! Ka maayu ba ana nga babae oy nga maka ingon man jud si Chance og "she's amazing" bitaw. Very important human being guro kaayu ni si Ate gurl sa kinabuhi ni Chance noh? She's amazing naman gud.









Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Where stories live. Discover now