I woke up early the next day kay para maka kita pako sa first game sa webmasters. Naa man paman gud mi classes gud. Though gi ingnan mi nga okay ra mo absent para mo watch sa game. Ambot nalang gani kung naa bay manulod ron.
"Gi hatud nasad ka ni Chance?"
Waw! Isang good morning naman diyan oy!
"Oo, kuya."
"Tss, paytera tawhana."
I remembered what Chance said yesterday. Wala pagyud gihapon ka get over si Kuya sa girl. Haba ng hair sad kaayu toh siya oy. Duha ka gwapo ga ilog niya. Sos! Unsa man juy itsura ato niya oy, juskolerd!
As usual, na una na naman si Mama then followed by Ate niya siya Kuya niya last ako. Permi ko last maka lakaw sa balay kay di gyud ko mahimutang kung dili ayos akong porma. Medyo dali ko ma conscious sa mga ing-ana nga butang.
Plus, hygienic gyud kaayu ko nga taw. Some may say nga arte daw kuno kaayu ko mga ana ba, pero I'm just being clean enough bisag hugaw akong palibot. I always bring alcohol kay daghan kay kog gi gunitan permi. Alam niyo na yun!
First game sa Webmasters kay sa USC Gymnasium gihapon gi held. Pag abot na nako sa school ni saka pako kay ako ra ibilin akong bag. Luckily naa rapod mga students nga ni adto amd padung pod sila sa USC.
Pag abot na nako sa akong chair, there I saw Nadeen. Nag tanga lang siya sa pero ga dala-dala siya og libro. I haven't seen Nadeen after atung nag buwag sila ni Brix.
Sayo-sayo paman sad maong gi duol nalang nako si Nadeen. She's my best friend pa rin, it's not like nakig F.O siya nako after that horrible slap of hers. As much as possible, i must understand her because she's my best friend.
"Nads..." After calling her name she immediately hugged me tightly. I almost couldn't breathe kay tight kaayu iyang gi gakos.
Pero gi pasagdan nalang nako siya kay kahibaw ko nga nag sakit pagyud siya.
Hay nako Nadeen.
"Nads, would you mind telling me what happened? Worried na kaayu ko ba."
"A-al, d-deserve ba ni n-nako? N-namo?" Halos di na siya ka tarung og sturya kay sige na siya'g hagul-gul.
"Nads, diretsoa ko. Nganong ga buwag mo ni Brix?"
"Iyang Mama."
Nadeen mentioned about sa Mama ni Brix. Kung unsa ka maldita og unsupportive sa ilang relasyon. The only thing I know is that pa buwagon sila kay mata pobre kuno kaayu ang Mama ni Brix.
It is true nga pobre sila Nadeen, pero intawn oy sauna raman toh sila pobre. Ana gyud na basta dato dapat ang pares dato.
"Gipa buwag mi kay tungod nako na matay ang papa ni Brix...."
"What?! Nganong ikaw man?!"
"Permi nalang d-daw ako ang a-atubangon ni Brix. Wala na daw siya nag h-hatag og time para sa iyang pamilya."
Mabawa'g rason sa Mama ni Brix. Di man katuohan.
"Kahibaw si Brix sa rason?"