Bahin 8

60 4 0
                                    

Author's Note :

Bahin 8 will be Nadeen's POV. And also, this chapter may consist characters only talking.

Thank You!
Salig lang!

Pag biya ni Brix, didto nako ni hilak og maayu. Wala nakoy pake kung daghan tao maka kita nako. Basta kay ma gawas lang gyud nako akong kasakit. I cried and cried ragyud. Nag hagul-gul na akong hinilakan. Sakit na akong dughan kay di nako ka ginhawa.

I'm so weak, fck!

Naka bantay ko nga murag halos tanan taw na ang ni hunong sa ilang pag lakaw para tan-awon ko. Ara nako naka desisyon nga mo lakaw na. Ma kit-an pa lang niya kos bruha nga mama ni Brix. Ma tuok gyud toh nako siya ba.

Wala pakoy gana mo uli and di sad gyud ko kay basin mag worry niya silang mama. So ni diretso nalang ko sa McDonald's Colon. As i entered Mcdo the people are literally looking straight at me kay tungod sa akong mata. Ga hubag nagyud bitaw siya.

"Duha ka large fries og large coke." Sulti nako sa cashier nga ga tutok sad nako.

"O-okay ma'am."

After ordering nangita nakog malingkuran nako. And good thing naa nay bakante.

A.L Castro:
Nads, asa ka?!

Ambot nimo Al.

Wala ra nag dugay na abot na akong order and still, the people are looking at me. Grabe ka mga chismosa nalang gyud ani nila.

Karon ramo kita'g gwapa nga nag hilak? Chos.

Nag lingkod ragyud ko while ga tan-aw sa akong order. Maka wala man og gana oy, pero na order naman. Wala nakoy choice kundi kaonon nalang. Ana gyud na noh? Basta gikan ka hilak from a very bad problem di gyud ka maka think dayun.

I never thought i could be like this.

I was about to eat my fries when suddenly Al appeared in front of me. She really knows me too well nga kahibaw siya asa ko karon bisag wala ko ni ingon niya kung asa ko. Dali-dali na nako'g trapo akong luha pero gi gakos naman dayun ko niya.

Samot ko mag hilak-hilak ani.

"Al, wala nami ni Brix." I said while crying because of what happened earlier. Pas-pasa ra ato nga panghitabo oy.

I was expecting nga tambagan ko ni Al kay she's good at it. Pero i expected too much from her.

"Nads, para ra kato nga rason? Makig buwag ka nga wala raman siya katubag-"

Bagaa'g nawng sa boang.

"Do you think ing'ana rako nga pagka babae Al?!" How pathetic for her to think like that about me.

Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Where stories live. Discover now