Bahin 13

49 4 0
                                    


I may take a lot of consequences sa pag sulti nako ni Brix sa rason, pero that's the least I can do for them. Di napod kaya sa akong conscience nga i keep ra ang kana nga matter. Who would have thought diba? A stupid reason could make the situation put into mess.

Pathetic.

The short talk With Brix didn't last long maong ni balik na dayun ko sa pag tan-aw og basketball with Chi. Nag libug nako kung unsa jud akong itawag kang Chance. Chance or Chi? Ay basta oy kanang mo bagay sa akong i tabi mao nalang na.

"What happened?"

"Wala, amoa nalang toh."

"Okay... Uhm, by the way, what time mahuman inyung klase?"

"Igo raman mi mag recital so more or less mga 12 na siguro. Why?"

"Let's have lunch together, libre nako if okay ra nimo."


Omg! Kusoga sa akong heartbeat juskolerd! Hala di ma da gi kilig jud ko ay! Dili sa libre napod akong kaon karon pero kuyog man gud nako si Chance and kami ra duha!

Ay wait, Si Nadeen.

"Ahh, kanang ganahan bitaw unta ko pero wala may kuyog si Nadeen gud."

"She can come with us, I don't mind."

"Sure ka?! Edi duha na imong librehan?"

"Di na problema. I'll text you nalang if naa nakos UC, oks?!"

"Oks!"


Wala rako nag dugay sa USC kay naa pami recital. Sakto pag abot nako sa school nasugatan nako among meastra namo sa among recital. As I was entering the room, I noticed that wala si Nadeen.

"Cess, asa si Nadeen?", i asked Nadeen's seatmate.

"Wala ko kahibaw pero nag kuyog man sila ni Brix. Mag balik na yata."

At some point I felt relieved kay si Brix ra iyang kauban. Na kuyawan jud ko kay abi nako mo adto napod to siyas McDonalds niya mag hilak-hilak, intawn sa mga taw didto. And di sad ko ganahan ma sagpaan balik, juskolerd!


Our class recital went well pero wala lang gyud si Brix og Nadeen. That means wala silay grade, bisag gi excuse na nako sila di gihapon mo sugot among teacher. Nonsensical daw kaayu ang reason.

The whole campus knew about their relationship. Kinsa man sai di maka hibaw ana nga ang nauyab man gyud ni Nadeen kay ang captain sa Junior Webmasters niya barkada pod namo. The school's big, pero ang balita diri kay dali ra kaayu ma katag.


School rumors nga naman.


"Okau sige! Good job everyone, pwede namo mo tan-aw balik." Miss Dizon said referring to the CESAFI games.


Sa gi sabutan namo ni Chance, i texted him nga humana among klase. Not long enough, naka abot na dayun si Chance. Shet! This is my third time riding in his car. Mura man ko'g naay personal driver oy.

Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt