Nadeen's POV (Special Chapter)
Short pov only! Thank you!
"Hay nako! Ka swerte sa lakaki nauyab man gyud niya si Al. Yawa nalang lagi kung pasakiton niyas Al." Tabi ni Miles pag lakaw ni Al.
"Unhan ka part?" Binuang ni Brix.
"Nawng sa daw sa gi buwagan, dali daw."
"Naka una ang bayot."
"Sa maka una lang gud. Bitaw oy mo adto nako. Kita-kits ugma sa airport!"
Nangayo jud kog favor nila Al, Miles and also ni Brix nga ihatud ko sa airport or at least man lang maka kita ko nila inig padung na nako sa states. Mag andam nalang kog tissue ani ugma, labi na si Al grabe mo hilak gyud toh ba.
Tears of joy nalang pod siguro.
"Uhm, unsa oras imong flight ugma?" Pangutana ni Brix. Kami nalang duha karon kay ni lakaw na si Miles. Mo una naman ta ko para sila nalang duha mabilin, pero kay boang man's Miles. Hay nako!
"Alas 2 pa sa hapon. Sayo lang mo adto para maka lunch pata ninyu."
"Ah sige! Ako nalay kuha nila pod."
"Sige."
"Sige."
Hala ka awkward namo ni Brix. Murag wala nagka uyab oy kay grabe kaayu mi ka awkward. Bisag wa ko ning tan-aw niya he still looks good in my peripheral vision. Bagay kaayu sa iyaha ang mga awards nga na dawatan niya. Honor student pod si Brix which is ma shookt gyud ko. Kay katung kami pa wala gyud na siyay pake sa iyang grado. Basta kay basketball ragyud siya. Karon ning level naman nuon.
So para ma honor nis Brix kay buwag ragyud ang solution? Mayng laki baya.
"Nads..."
"Yes Brix!" Medyo nag expect pod ko niya nga mo sturya. Attentive rasad kaayu ko as a person uy.
"Nads, pwede bisag karon lang?"
"Unsa man?"
"Uyab sa tika karon?"
I always wanted to be one since grade 7 namo. Crush kaayu nako si Brix kay kugihan kaayu siya despite sa iyang pagka busy kay athlete lagi. And kuan sad, maayng laki kaayu. Practical kaayu siya nga pagka taw bisag teenager pa pero ang pag huna-huna niya kay about adulting na. Well, ma immature siya basta ako iyang ka kuyog. Kusog sad kaayu ni siya mo lambing, mura gud ko'g baby kay permi mag baby talk sa akoa.
I miss being his baby. Char!
"Sure."
"Really!?"
"Bungol!?"
"Haha! Sige I'll pick you up later. Date ta, langga."