Bahin 2

129 8 12
                                    


"Chance! Chance Isaiah diay!"

"Chance! Chance Isaiah diay!"

Shet! Di siya ma wala sa akong utok. Maybe because chuy kaayu iyang name? Hays! Maayu unta kana ra akong rason nganong sige kog huna-huna sa iyang name. His face was so flawless. Nawng gyud sa datu.

His body was fine. He was clean and smells good at the same time. Mura siyag anghel oy grabe. Angayan kaayu siya sa iyang puti nga uniform. Med student ba kaha siya? Wala man gud siyay ID or pin sa iyang uniform maong di ko ka judge kung med ba siya.

Unta taga UC rapod ka.

"Crush, okay raka?"

Naa nasad ta ani.

"Saba kuno diha Miles, bagon ulo nimo ron!"

"Joke ra gani."

Naa na diay mi's Abellana kay nag tan-aw og badminton. Maka ingon gyud ko nga suki na kaayu mi diri sa Abellana Badminton Court kay basta half-day sa school ari rajud mi mag tambay. Tamang pakita lang ng ID niya bayad 10 pesos maka sulod naka.

Abellana National Highschool is a big school though.

"Miles, kung wa kay tarung i tabi nako pag hilom nalang."

Kani si Miles Jason Andales, classmate og bff pod ni namo ni Nadeen pag Grade 7 until now. Balhin siya ari sa Abellana kay nindut daw kuno sudlan ang basketball diri. Puro kiat ramay na hibaw-an aning lakiha. Hapit gud ma undang tungod gamay kayg grado sa klase.

"Miles, naa kay kaila nga Chance Isaiah?"

Nagbabasakali lang naman.

"Chance? Badiha'g ngalan gud. Karon pako ka dungog ana nga ngalan man so wala. Ngano diya?"

"Ay diay? Wala raman nuon."

"Crush nimo?"

"Di oy amaw!"

"Awh lagi, dapat ako ra imong crush."

"Walay unayay friend."

Bali murag bonding time naland pod namo ni tulo ang mag tan-aw og badminton. Bisag dili mi players jud pero maka sabot mi's terms and regulations sa game oy. Plano ta gani nako mo apil og badminton sa CESAFI pero murag sa mga dato raman pwede. Oh well, di man ko dato. Datuon rako'g nawng pero di jud ko dato :>

"Hi Al!"

"Ay baki na libang! Boang, na kuratan ko oy- Hi Ash! Hala sorry ikaw diay."

Yati gwapoha nalang gyud tawhana.

"Okay ra oy! Congrats diay. Highest Honor napod. Keep it up, Al!"

"Thenk ye Esh!"

"See you around! Miles, Nads practice sa mi!"

Wa naman unta ko naibug ato niya. Yati ka marupok nalang gyud nako. Self, bakit ka ganyan?

"Gwapoha jud ni Asher oy. Bisag asa ka mo tan-aw sa iyaha gwapo jud." Ingon ni Nadeen nga ang mata naa gihapon kang Asher.

Damgo Rako Kutob? (Colon Street Series # 1)Where stories live. Discover now