4. Bölüm"Takım"

365 155 80
                                    

"Ah, başım." "Ağrıması çok normal sert vurmuşsun başını." Yine Kamer denilen adamı görmek ,namı diğer eğitmenimi ,görmek bile başımı daha çok ağrıtıyor.

"Neden buradasınız en son Demir Beyi görmüştüm halbuki." "Anladım seni ben Demir yerine neden ben buradayım değil mi? Üzgünüm ama elimizde Kamer kalmıştı." "Çok komiksiniz bayım mizah anlayışınıza bayıldım."

"Her neyse şamatayı bırak artık derecen düştü , Demir'i düşüneceğine buna konsantre olmalısın bilmem anlatabildim mi? "

Ben Demir'i düşünmüyorum bile ne saçmalıyorsa artık kafadan kontak herif.

"Kaçıncı sıradayım?" "Yediye düştün bu senin için dezavantaj ama benim gibi biri eğitmenin olduğu sürece sorun yok." Burada ego bedavaya satılıyor heralde adama bak ya Ayliz'in erkek versiyonu.

"Her neyse diğer bir konu ise benimle arkadaşınmış gibi konuşamazsın,

ben senin Demir gibi eğitmeninim buna dikkat edersen sevinirim ayrıca artık herkes yatakhanede bir yatacak haberin olsun yardım etsin diye Peri'yi gönderirim."

En önemli şeyi neden en son söyledi anlamıyorum, ayrıca bu kura zımbırtısının hiç böyle bir şey olacağını düşünmemiştim diğer hayatımızdan rahat yaşayacağımızı düşünüyordum ama yanıldım kim bilir annem ne haldedir.

"Of!" " Herhalde bu of bana değildi." İçeri giren Periye gülümseyerek baktım."Her şey üst üste geliyor gibi Peri ve ben bu karışıklığı kaldıramıyorum çok yoruldum." Gözümden dökülen yaşları elimin tersiyle sildim."O nasıl söz senin kaldıramadığın yerde ben kaldırırım dostluk bu değil midir zaten belki kısa süredir buradayız ama seni olmayan kız kardeşim gibi görüyorum Mihrimah ve kardeşler diğerinin kaldıramadığı şeyi kaldırır o yüzden şimdi kalkıyorsun yatakhanemize gidiyoruz anlaştık mı?"

Sanırım burada olmama değecek tek kişi Periydi iç geçirdim."Anlaştık Peri Hanım emrinize amadeyim." "Ha şöyle ." Peri koluma girip beni yatakhanemize götürdü ama sanırım bir sorun vardı. Perinin kulağına eğildim."Ee, burası kız erkek karışık ." "Maalesef yönetim bunu uygun bulmuş, her neyse gel bakalım seni ranzaya yatıralım." Allahtan Peri beni aşağı yatırdı yoksa her gün in çık yapamazdım valla. "Koğuş ! Kalk." Şaka mı bu sanki askeriyedeyim .

"Ne oluyor ya?" Didem olarak bildiğim kız suratını buruşturarak görevliye baktı. "Pardon prenses hazretleri af buyurun sizi uyandırdığım için." "Kusura bakmayın ama bir yetkiliyle görüşmek istiyorum." "Kızım sen şaka mısın nerde olduğunun farkındasın değil mi?"

Herkes bıyık altından gülmeye başladı. "Evet , on dakikaya herkes hazır olsun ." "Bu adam kim ki benimle dalga geçiyor ben ona yapmasını bilirim sonuçta benim kim olduğumu bile bilmiyordur haspam."

"Didem etrafına bir baksana nerdeyiz babanın villasında beş çayı içmiyoruz, kendine gel artık." "Öyle mi Kağan peki öyle olsun." Didem ağlayarak çıktı yatakhaneden . Herkes üstünü değiştirmiş bekliyorduk öylece.

"Herkes spor salonuna hadi acele bu arada ben Atalay hepinizin bireysel kordinatör koçuyum."

Hepimiz tek sıra olmuş eğitmenlerimizi bekliyorduk. Bütün eğitmenler karşılıklı olarak öğrencilerin karşılarında yer aldı. Atalay" Dünki kurul toplantısında bir karar alındı : Beşli guruplar halinde yarışacaksınız eğer başarılı olursanız ödül eğer diğer takıma yenilirseniz ceza alacaksınız tabi bu size bağlı o yüzden dikkatli olun . Birazdan takım seçimleri için kura yapılacak on dakika sonra buraya gelin."

Peri" Hadi biraz dolaşıp gelelim bari." "Tamam." Temiz hava gibisi yok daha önemlisi huzuru bozan olmayınca güzel geliyor demek ki. "Kura yapılacak daha acele et Peri." "Tamam yetişiriz merak etme sen."

SON TRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin