1.

2.9K 56 12
                                    

Ahoj.Jmenuju se Jessie a děsně se mi líbí jeden kluk. Když říkám děsně,tak je tomu opravdu tak.
Jmenuje se Anthony,je vysoký,černé vlasy,zelené oči a také se mu děsně líbím.
Jasný ,leda tak ve snu,Jessie.Napomněla jsem se sama s ohledem na bizardné představy,které se mi hnali hlavou jako stádo splašených krav.

Chodím do prvního ročníku vysoké školy zaměřené na psychologii.Říká se,že na to aby jste mohli studovat psychologii musíte být také tak trochu magor.
Nevím do jaké míry je tohle tvrzení skutečné,no když se ohlédnu na svůj dosavadný život,asi to nebude jen  prázdný výkřik do tmy.

Anthony navštěvuje stejnou školu jako já,akorát je součástí jednoho z vyšších ročníků.Zatím jsem ještě nevyšťourala,kterého přesně.

Jeden by řekl,že dospělý člověk by se měl správat uváženě,nasadit masku uznávaného člověka,pořídit si rodinu,postavit dom,zasadit strom,měl by brát na zřetel bonton i v prípade ,že ho nikdo nevidí a mnoho dalších davových mínění.
Já jsem zřejmě omyl všech těch,který uznávají názor stejného typu.

Proč se správat jako dáma k člověku,který mi nesahá ani po kotníky?Nebo proč jíst hranolky příborem když prsty od kečupu chutnají daleko víc? Nevím jestli jsem posedlá studií psychologie,nebo jestli je to skutečně fakt,ale říkám vám,tohle má co do činění s davovou psychózou.

Od kdy navštěvuji tuhle školu ,naučila jsem se hodně číst v lidech.Tedy alespoň já žiju v tomhle přesvědčení. Zkoumám jejich chování.Všude.Po ceste metrem,ve trafice,při nákupe potravín,ve zverimexu.
Dobře.Možná musíte být opravdu tak trochu blázen,aby jste mohli studovat psychologii.

Co se týče Anthonyho,zahlédla jsem ho hned v první den nástupu na školu.Bydlím na kolejích nedaleko místního baru.Bydlení tedy nic moc,ale odráží se to na měsíční platbe za nájem.

Stál opodál a tvářil se jako všichni.Slovem všichni myslím nevybourené vysokoškoláky,frajírky,pařmeny a tak dále.Nazvěte si to jak chcete a já budu předpokládat,že se chápeme.

Co myslíte?Ani si mně nevšiml.Koukal na nějakou anorexií poznačenou blondýnku,kterou očividně nebyla potřeba prosit o projev náklonnosti. Tak a presně takovýhle Anthony je. Anthony,který je důkazem toho,že sousedovo třešně chutnají daleko víc než ty naše.

                             Ahojte 😀

Tak jdu rovnou s novým příběhem.Snad si najdete k němu cestu. ☺️ Budu se moc těšit na veškeré ohlasy ❤️❤️❤️.

Zabiju tě, lásko Kde žijí příběhy. Začni objevovat