Teď už byla moje,navždy.Pojem výčitky svědomí mi opravdu nic neříkal.Uspokojovalo mně to.Uspokojovala mně ona,její přítomnost tam dole,ve sklepě.
Po vysprchovaní jsem se rozhodl,že jí uvařím.Musí předsi něco jíst.Nekrofil nejsem.Jak já jsem na ni hodnej,vidíte? Udělám jí to nejlepší jídlo na světě.Kuřecí steak s broskví a sýrem,bramborová kaše.
Jedla.Poučila se.Veděla,že odmlouvat se nemá. Při asi třetím soustě jsem ji začal lízat.Chtěl jsem,aby se jí to líbilo.Musela vyvrcholit.Těsně před tím,než se její tělo svíralo v křeči,jsem ji řízl.
Hrot ostrého nože se ji rychle dostal pod kůži.Jeji vyděšené oči mně nenechávali chladného.Byla tak sexy.Shodil jsem boxerky do rohu místnosti a klekl si nad ní.Kouřila mně,dělala co jsem chtěl ,no nevydala ze sebe ani hlásek.
Vjel jsem do ní nadoraz a v té chvíli zastonala.Skutečně ? Mrdal jsem ji nadoraz další půlhodinu,když jí to tak bolí.Jeji bolest ,rovná se moje slast.Potřebuji aby mluvila.Musí u toho povídat.Tá štětka musí otevřít,tu zasranou hubu! Zařídím,aby byla taková,jakou ji chci mít.
Hodil jsem na sebe oblečení a vyrazil z baráku sehnat to,co mi jako jediné mohlo pomoct.Už se nemůžu dočkat.
Ahoj❤️moc děkuji všem za hvězdičky a za to,že to čtete.Zároveň chci poděkovat každému novému čitateli,dělá mi to obrovskou radost.Příští kapitola bude z pohledu Jessie,máte se na co těšit.Ještě jednou,obrovské díky,vám všem ❤️💕
ČTEŠ
Zabiju tě, lásko
General FictionJsem obyčejná holka z předměstí, která miluje zvířata, přírodu a sní o svém princi na bílém koni. Princ přišel, akorát kůň byl černý. Kovový. Šach mat.