11.

589 22 12
                                    

Nadešel den D a já jsem se nemohl dočkat páté hodiny.
Jen,co jsem si  již potřetí vyhonil vtáka abych byl připraven na co nejlepší výkon, mým tělem proběhl třes.
Nezvládnu to dál hrát.Opravdu ne.Moje nutkání je příliš silné.Musím jí donutit to udělat.Musí se podřídit.Musí poslouchat.

Přesně v pět hodin se rozezvučel zvonek.Vážně? Byl jsem si přímo jistej,že sem netrefí.Netrefil dokonce ani Nikolas a to kemně nejel poprvé.A jen tak mimochodem,Nikolas už mně nezajímá i když jsme spolu strávili dětství.Zajímá mně jen ona .Jen to,jak z ní vymrdat duši.

A: ,,Ahoj,Jessie.Pojď dál.Tamhle si můžeš složit věci."

J:Čau Anthony.Díky.Dobrý bejvák."

Dodnes nevím co to do mně vjelo ale již jsem dál nebyl schopen čekat.

Její tělo mně volalo k sobě.Ten zadek,ach můj bože! Dokonalej.

Vrhl jsem se na ní jako dravá zvěř na svojí kořist.Bránila se, kopala,škubala sebou.No to ve mně vyvolalo jediné,zvýšit na intenzitě.

Stála zádama ke vchodovým dveřím ,přičem si na pohovku pokládala celý svůj majetek,který ji zbyl.Jen o tom ještě nevěděla.

Její kulatý zadeček se dokonale vypínal v šedivých legínách .Nikoho nezná.Nikomu nebude chybět.Ve vteřině mi stál.Přistoupil jsem k ní odzadu a pevně jí zmáčknul kozy.Moje péro její prdelka musela ihned zaregistrovat. V momentě sebou začala cukat.Nadávala ,křičela. Tak jsem jí dal pár facek.Plazila se předemnou jako krab ve snaze utíct co nejhlouběji do oceánu.Brečela. A mně tvrdnul čím dál víc.Již jsem byl svlečený.Řekl jsem jí,ať udělá totéž.Neposlechla,svině. Tak jsem ty hadry na ni zapálil.Jak se říká,když to nejde po dobrém půjde to po zlém.A to já rád.
Pronikl jsem do ní a ona se podvolila,už nemněla sílu bojovat.

Hodná holčička,tohle je tvůj nový domov,řekl jsem před tím než dveře na sklepě zaklapli a zámek jsem zamknul.

Ahojte,doufám,že po tomhle mně nemáte za úplného magora,fakt 😅 Ale jak se říka,fantazii se meze nekladou.Chci se vám poděkovat za každé přečtení,každá jedna hvězdička či koment mně vždy hrozně potěší.Všimla jsem si novou aktivitu od @lindik2 ,tímhle se ti chci moc poděkovat.Tuhle kapitolu věnuji své nejlepší kamarádce ylliL_ které knížky jsou na nezaplacení,vážně.Ještě jednou velké díky všem 🥰

Zabiju tě, lásko Kde žijí příběhy. Začni objevovat