Anthony. Ten kluk je vážně podivín.Vzpomínám si na den,kdy jsem ho zahlédla poprvé.Stál v rohu jídelny a nepříčetně koukal kamsi před sebe.Zdál se mi nešťastný a to je nejspíš i důvod toho,proč mi jeho obličej utkvěl v paměti. Stál tam jako socha,přičemž dav lidí kolem nej se usmíval a žil klasický studentský život. Přesně tak,ten kluk prostě vyčníval z davu.
Bylo Úterý a já jsem běžela poloprázdnou ulicí ve snaze co nejdříve se přiblížit škole. Minulý týden jsem toho moc nenachodila,abych pravdu řekla.Nikoho tady neznám a co se školy týče,zrovna probíráme téma rozpolcené osobnosti a musím přiznat,že ta látka mně úplně pohltila,takže jsem více méně týden strávila šprtáním v staré ,dlouhá léta zapadlé učební knize.
A v tom tam stál.Ten kluk.Vlastně,Anthony. A já jsem si řekla,že bych se ho možná mohla zeptat kolik je hodin a tím návázat třeba konverzaci a třeba....
Zaťukala jsem mu na rameno.
Kluk,který měl ty nejtmavší vlasy,jaké jsem kdy měla možnost spatřit...kluk,který měl ty nejkrásnější oči pod sluncem se teď otočil a koukal na mně .Tedy koukal mým směrem,ale mněla jsem pocit,že kouká spíše přezemě,než na mně.
A přesně pro tenhle okamžik jsem přijmula pozvání na kafe,když mně k mému údivu po skončení přednášky čekal u školy. Byl tajemný.Něco na něm mi ríkalo,že kemně patří.Třeba bude stejně tak praštěný jako já a třeba můžeme být kamarádi. Konec konců,nikdy není na škodu mít za kámoše kluka s vyššího ročníku.Je Pátek. Den,jako každý jiný ,ale přitom se předsi jen něčím liší.Dnes se máme setkat.Já a Anthony.U něj doma.Co pojem doma v jeho pojetí vlastně znamená? Má doma u rodiču,nebo bydlí na kolejích ?Může taky bydlet sám. Nevím proč,no při představě Pátečního večera ve složení ja a On,se mi dělalo nevolno. To zvládneš,Jessie,promlouval kemně můj vnitřní hlas.
Vždy jsem mněla problém být s někým sama.Obávala jsem se situace kdy jsem mněla být stredobodem pozornosti pro někoho jiného.Doufala jsem,že studium na téhle škole mi pomůže s tím bojovat a zvítězit.Přesně tak,proto jsem tady a dnes to zvládnu.
ČTEŠ
Zabiju tě, lásko
General FictionJsem obyčejná holka z předměstí, která miluje zvířata, přírodu a sní o svém princi na bílém koni. Princ přišel, akorát kůň byl černý. Kovový. Šach mat.