18.

734 22 9
                                    

Z bezvědomí mně probralo až silné třísknutí dveří. V hlavě mi třeštělo a v uších se mi rozléhal nesnesitelný zvuk.

Daniel:Co to má,do prdele,znamenat? Co si kurva myslíš,že děláš?

Vzpomínky z před třiceti minut si razem sedli na své místo v první řadě šedé,mozkové kůry.

Malawie212: Danieli.Prosím ,můžeš mi vysvětlit,co má tohle všechno znamenat?

Ano,přesně tak to tam stálo.Černé na bílém.Operace.Ne jedna.Byli tam záznami několika operací.
Každou ženu by ohrožený zdravotní stav jejího přítele vyděsil.Každou ženu,která milovala.
No mně tahle skutečnost přiváděla k šílenství.Ne ,kvůli tomu,že by jsem nemilovala,ale právě kvůli poslednímu dokumentu.Dokumentu,který uzavíral složku.Složku příběhu,složku života.

Za normálních okolností by mi přišlo přinejmenším divné,proč semnou Daniel mluví tímhle tonem.Za normálních okolností...

Daniel

Věděl jsem to.Cítil jsem tú zkurveně bodavou bolest v káždé jedné jízve mého těla. Dnes je ten den. Vzpomínáte? ,,Chci aby mně milovala,prahla po mně a udělám pro to cokoliv."

Není nic nebezpečnější a také nic jistější jako skutečnost ,že bojovat s psychopatem nemá cenu.Už jen při uvažování nad tím jste prohráli.

,, Úmrtní list,Anthony Hopkins."

Přesně tenhle dokument ji tolik rozrušil. A také všechny ty ostatní záznami o zákrocích,které jsem podstoupil právě kvůli dnešnímu dni.Musel jsem to udělat .Mé nutkání bylo příliš silné. Už nezáleželo na tom,jestli ji budu mrdat,nebo jestli se na mně usměje. Dnes byla tady a milovala mně.A já jsem miloval ji...

Jessie:,,Anthony!To, nemyslíš to vážne,že ne? Prosím odpověz! Sakra řekni mi,že je všechno jinak.Že si se o tom všem pouze odněkud dozvěděl.A tohle je jenom nepovedený vtip..."

Anthony:,,Mlč. Chtěl jsem,aby si to našla.Už nadešel čas.Víš,že čekání není moje silná stránka."

Jessie:,,Anthony prosím,nech mně jít.Nech mně jít a já nikomu nic neřeknu,přísahám."

Anthony:,,Pomohlo ti to? Ta škola a všechno.Mohla si si ulevit už tenkrát.Mohla si mně milovat,no ty si potřebovala čas. K čemu ti byli ty roky života,života ve strachu,hledání mně.Mohla si mít klid .Již nekolik let si mohla ležet hluboko v zemi a užívat si první jarní sněženky i z opačné perspektivy."

Jessie: Ty,ty jsi blázen!!!"

Anthony:,,Neskutečný blázen,do tebe,princezno.Teď už si tady.Všechno je tak,jak má být.Já miluju tebe,ty miluješ mně."

Jessie:,, A co bude teď?"

Anthony:,,Teď tě zabiju,Lásko ..."

,,Jsem obyčejná holka z předměstí,která miluje zvířata,přírodu, a sní o svém princi na bílém koni.Princ přišel,akorát kůň byl černý.Kovový.Šach mat!"

Na předměstí v bytové jednotce se dnes odpoledne našli dvě tělá :muže a ženy...

Zabiju tě, lásko Kde žijí příběhy. Začni objevovat