13.

558 22 8
                                    

                                    Jessie

Drogy mi zachránili život.
Po tom,co mně již po několikáté zneužil,mně chtěl ještě opantat bílým práškem.Proč? Proč mi musel tohle všechno dělat?
Mněla jsem štěstí.Všimla jsem si,že  se na spodku skleničky rozpouští  bílá pilulka.Mněla  jsem štěstí v neštěstí.Doslova. Rychlým pohybem se mi povedlo zaměnit můj pohár za ten jeho.
Upocený,žíznivý po svém výkonu na mně ho do sebe lupl na ex.

Jeho rysy v obličeji se začali měnit.Mněl najednou tolik energie,nemohl se zastavit.Vyběhnul ze sklepa a běhal po domě.Vyběhnul,no dveře nezavřel a práve tenhle moment mi zachránil život.

Nevím,jestli se to tedy dá nazvat záchranou života,protože od týhle chvíle jsem už nikdy nebyla,jako před tím.Žádna policie,žádná psychiatrie ani žádny lékař mi nedokázali pomoct.Anthony neseděl.Neplatil za zveřství,které na mně za ty týdny napáchal.Neplatil za nic.
Uběhlo  pět let a po něm se slehla zem.Já jsem se ale nevzdala.Za tu bolest,kterou mi způsobil,musí zaplatit.Musí zaplatit za kříž,který sebou táhnu jeho zásluhou.

Anthony je nemocný.Je to maniak.

Víte,jací lide jsou nejhorší na světě? Jsou to lidé,kteří již nemají co ztratit.Lidé jako já.

Našla jsem ho.
Byl sobotní večer a já jsem brouzdala po internetu jako každý den a hledala.Hledala ho všude,no štěstí mně obcházelo na míle daleko. Až na sobotu. Byl tam.
Když jsem na seznamce viděla jeho fotku,udělalo se mi nevolno. Vystupoval pod jménem Daniel. A víte co je ironie? Sháněl děvče na trávení společné chvíle u sledování hororového filmu. To,že bude hlavní hrdina,už zapomněl zmínit.

A tak jsem si udělala účet pod jménem Malawie212 a rozhodla se mu napsat.

Tak mám pro vás dnes ještě jednu kapitolu,nedokázala jsem ji schovat na zítra 💕Všem vám přeju nádherný den 😘😘

Zabiju tě, lásko Kde žijí příběhy. Začni objevovat