12-Şaka

1K 111 177
                                    

Rin(Y.N.:Kadrolu elemanımız o yüzden hep onun gözünden anlatıyoz)

Okul bitmişti.

Ai:Bakugou ve Rin.İkinizde durun.

Sensei'nin bizi özellikle çağırması hiç iyi değildi.Ve özellikle o şerefsizle beni çağırması!

Bir şeyler çıkacak bunun altından ama neyse...

Midoriya'ya bensiz gitmesini söyledim ve Sensei'nin yanına gittim.Ardından şerefsiz de yaylana yaylana geldi.

Hiç acelesi yok beyefendinin!(Y.N.:Bu kızda her şeyden bir şey buluyor be.)

Ai:Sizi çağırdım çünkü önemli bir konu hakkında konuşacağım.Puanlarınız çok düşük.Böyle devam ederseniz sınıfta kalırsınız.

Bir dakika benim puanlarım o kadar düşük değildi ki!

Yani tamam son zamanlarda puanlarım biraz düşmüştü ama sınıfta kalmadığıma da emindim!

Tabi şerefsizin puanları düşükse bilemem...

Rin:Sensei,ben ne ara sınıfta kaldım anlamıyorum.Puanlarım o kadar düşük olamaz!

Ai:Evet aslında puanlarınız bayağı bir yüksekti.Ama birbirinizle kavga ettiğiniz için puanlarınız oldukça düştü.(Y.N.:Vay amk.)

Siktir!Yani her şey bu şerefsizin suçu öyle mi?

Bu kavgalı durumun derslerimize etkileyeceğini biliyordum!Ama bu kadar da büyük bir sorun çıkaracağını tahmin etmemiştim!

Ai:Ama sınıfta kalmamanız için size son bir şans vereceğim.

Ah!Neyseki bunu telafi edebilirdim!Şu an o kadar mutlu olmuştum ki!

Ai:Yarın okula gelmeyeceksiniz.Size vereceğim iki adrese gideceksiniz.Ve oradaki öğrencileri okula gelmeye ikna edeceksiniz.

Ciddi misin?Bundan daha ne kolayı olabilirdi ki?(Y.N.:Bence o kadar emin olma zuhahahaha)

Ba:Tch,çok kolaymış.

Ai:Kolay değil.Bu öğrenciler çok güçlü oldukları için özel olarak okula kabul edildiler.Ve senenin başından beri nedense okula gelmiyorlar.Velilerine haber verdik ancak onlar bile hiç bir şey yapamadılar.Sizin işiniz onları okula getirmek olacak.

Demek aileleri bile onları okula getirememişti ha?

Sanırım bu iş sandığımdan biraz daha zor olacaktı.

Rin:Peki ya getiremezsek?

Ai:Hem siz,hem de o öğrenciler okuldan atılacak.

Neeeeeeeeeeee?

Ba:Sensei,ciddi misiniz?

Ai:Evet.Ve son olarak...Beraber onların evlerine gideceksiniz.

Daha çok "neeeeeeeeeeee"?

Rin:Sensei ama bu...

Ai:İtirazı olan okuldan atılır.Alın bu kağıtta gideceğiniz adresler yazıyor.Ve bunlar da okuldan geldiğinizi kanıtlamak için belgeler.Hadi görüşürüz.

Sensei gitmişti,ancak biz şokun etkisiyle olduğumuz yerde duruyorduk.

Yani şimdi...Bu şerefsiz yüzünden beraber bir görev mi tamamlayacaktık?Üstelik yapamazsak okuldan mı atılıyoruz?

Hayır,bu olamaz!Bu okuldan atılamam!Ne olursa olsun!Tam bu okula Midoriya ile gelmişken olmaz!Hele bu şerefsiz yüzünden hiç atılamam!

Rin:Anlaşılan seninle iyi anlaşmak zorundayım.

Kahramanlarım -Bakugo X MC-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin