Güncel Edit:Bu bölümü yayınlamayacaktım aslınsa ama tekrar düzenleyip atmak istedim.Öyle işte.
×××
Yazar
Yazar:Sana söylüyorum lanet Bakugou idda ediyorum ki en iyi ASMR kuru yapraktır!
Bakugou:Ne diyon lan sen?
Yazar:Ah,okuyucular da buradaymış.Hoşgeldiniz programımıza.
Bakugou:Program mı?
Yazar:Şu anda nerede olduğumuzu sanıyorsun?
Şu anda herkes buradaydı.Yani çekim salonunda.
Tüm dünyaya canlı yayın yapıyorduk.Ama farkında bile değillerdi.
Yazar:Öhöm...Herkes beni bir dinleyebilir mi?
Ryou:Bu sefer ne yapacaksın he?Bizi dilim dilim doğrayıp etlerimizi kanalizasyon suyunda tutup köpeklere mi yedircen bizi?
Yazar:Biliyor musun Ryou?İğrenç çalışan bir beynin var.
Ryou:Beynime hakaret etti!
Yazar:Öfff sus be.Şu anda seninle uğraşamayacağım.Bu arada...Şu an tüm dünyaya bir canlı yayın yapıyoruz.Hadi kameraya el sallayın!
Bakugou:Tüm dünya mı?Onu nasıl başardın amk?
Yazar:Bazen yazar olduğumu unuttuğunu düşünüyorum Bakugou.
Bakugou:Tch...
Yazar:Programımızın ismi "Yazar İle Boş Yapma Saati".
Bakugou:Tam senin gibi bir boş insanın koyabileceği bir isim.
Yazar:Bunu iltifat olarak kabul ediyorum.
Bakugou:Hakaret ettim lan sana!Hadi yiyosa buna da iltifat de:geber!
Yazar:Çok teşekkür ederim Bakugou.
Bakugou:Senin kafa gidik amk.
Bir anda Rin ayağa kalktı.
Rin:Ehhh!Yeter be başlayın şu lanet programa da bir an önce şu yazar manyağı bizi salsın.
Yazar:Hey,hadi ama azıcık sakin olun.Neyse harbi programa artık geçiş yapalım.Programda boş yapacağız.Ve ilk olarak size gelen bir kaç soru var,onları cevaplayacağız.Sonra onur konuklarımız gelecek.
Midoriya:Onur konukları mu?
Yazar:Ah,evet Midoriyacım.Birazdan gelicekler.Çok seveceğinize eminim.Ama ilk önce...Sorular!
Rin:Ne sorusu be?Zaten bin tane soru sormuştun?
Yazar:Ama şimdi şartlar değişti.Hımmm...Soruları kim okusun...Buldum!Midoriya sen oku!
Bakugou:Neden ben amk?
Yazar:Çünkü canım öyle istedi.Hadi oku.
Elimdeki soruları yazan kağıdı ona verdim.
Midoriya yerden kağıdı aldı ve okumaya başladı.
Midoriya:"Mido ve Beyza evlenin artık amk"
Sonlara doğru Midoriya'nın gözleri büyüyünce gülümsedim.
Midoriya:Ne?Bu da ne?
Rin:NE OLUYOR LAN?HANGİ İNSAN DEMİŞ BUNU?Kim benim küçük kardeşimle şu şahısı shipler ki?
Yazar:Heee?Bu olmadı ama Rin.Bir çok kişi seni Bakugou ile shipliyor.Ama sen hiç izin vermiyorsun Midoriya ile shiplenmeme...Bu adaletli mi şimdi?
Rin:NEYDEN BAHSEDİYORSUN LAN SEN?YETER AMK ÇILDIRTTIN BENİ EN SONUNDA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlarım -Bakugo X MC-
FanfictionRin,kardeşi Midoriya Izuku ile U.A. lisesini kazanmıştır.Rin'in amacı herkese ve Midoriya'ya kahramanlık yapmaktır. Ama her şey onun için güzel giderken birden karşısına çocukluğundan beri ona bela olan Bakugou çıkmıştır. ××× Midoriya:Ee,şey...Abla...