9-Korkularınla Yüzleşmek

1.1K 121 144
                                    

Medya:Tahmin edin bu ne?Cevabı bölümün sonunda!

Not:Karakterlerin korktukları şeyleri tamamiyle ben uydurdum.Ve evet iki bölümdür saçmaladığım doğrudur.

×××
Rin

Şimdi(15 Yaşında)

All:Kurtarılacak olan kişiler Uraraka,Jirou,Denki,Koda(Y.N.:Hayvan çağırabilen şahıs),Rin,İido ve Kirishima.

Ne,ben şimdi kurtarılacak mıydım?Olamaz!

Ben korktuğum şey olarak denizi yazmıştım.Şimdi bununla ilgili sınanacak mıydım yani?

Ki:Kurtarılmak hiç erkekçe değil ki All Might!

All:Bu sadece rol Kirishima.Ayrıca kurtarılan kişi erkeksi olmayacak diye bir şey yok.O zaman her güçsüz kişi erkeksi olamazdı.

Ki:Haklısınız sensei!Çok özür dilerim,dediklerim hiç erkekçe olmadı.

All:Önemli değil.Her neyse...Diğer kişiler yani kahramanlar gitsinler.Bende kurtarılacak kişileri saklayacağım.

Sınıfın geri kalanı gitmişti.Şimdi All Might bizi götürecekti.

Şimdi Uraraka,ilk önce seni yüksek bir yere götüreceğim.Sonra Jirou,sende kulak tırmalıyıcı sesler duyacaksın.Bunu sana verdiğim kulaklık sağlayacak.Üçüncü olarak Denki,sende çok fazla sıcağa maruz kalacağın bir yere gideceksin.

Denki:Ne?Hayır olamaz!

All:İtiraz yok.Sıradaki ise Koda.Sende karanlık bir yerde olacaksın.

Koda:Ama ben...Çok korkarım!

All:Bunu zaten korkularınızı yenmeniz için yapıyoruz.Beşinci kişi ise Rin.Sende suyun altında duracaksın.Tabi,suyun altında duramayacağın için özgünlüğünü kullanman gerekicek.Anladın mı?

Hayır!

Ben denizi hiç sevmezdim.Bir kere az kalsın ciddi ciddi boğuluyordum.

Aynı zamanda deniz hayvanlarına dönüşmek benim en kötü olduğum noktalardan bir tanesiydi!

Ne kadar o şekilde kalabilirdim cidden bilmiyordum...

Rin:Ama sensei,ben suyun altında fazla kalamam.Deniz hayvanları benim en kötü olduğum konudur!

All:Rin,bunları zaten siz öğrenin ve alışın diye yapıyoruz.Eğer suyla ilgili özgünlüğü olan biri gelirse ne yapacaksın?Mecburen bu konuyla ilgili çalışmalısın.Zaten kampta pestiliniz çıkacak ama şimdiden çalışmaya başlamalıyız.

Rin:Peki...

All:Devam edelim!İida sen de kanla kaplı bir odada duracaksın.

İida:Benim için zor olacaktır muhtemelen,ama ders için her şeyi yaparım!

All:Son olarak Kirishima...Sen de tatlı oyuncaklarla ve korku filmlerinde bulunan oyuncaklarla dolu bir yerde olacaksın.

Bu nasıl bir korkuydu böyle?Hayır her şeyi anlardım da bunu hiç anlayamazdım?

Denki:Ne?Oyuncaklardan mı korkuyorsun?

Ki:Hiç erkekçe bir şey değil!Ve ayrıca bebekler çok korkutucudur,özellikle korku filmindekiler!(Y.N.:Biraz haklı Kirishima bence.Ama onun tepkisi abartı.)

All:Tamam,yeter!Kimse başkalarının korkularını küçümsemesin.

Ve böylece All Might bizi önceden hazırladığı saklanma yerlerine götürdü.

×××××

Soğuk havuzun içine girmiştim.Aslında hiç girmek istemiyordum,ama All Might beni zorlamıştı.Suya iterek!(Y.N.:All Might'ın içinden pisikopat çıktı desenize!)

Kahramanlarım -Bakugo X MC-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin