19-Bakugou İle Maç

886 109 117
                                    

Medya:Birazdan Göreceğiniz Bakugou'nun Sinirli Yemek Yiyişi(Tabi atlet değilde okul kıyafeti giyen hali gibi düşünün)

Şimdi bölüme geçelim.

×××

Rin

Ders bitmişti.Şu an öğle arasıydı.

Şerefsiz ile konuşmam gereken bir konu vardı.O yüzden onu bekliyordum.Yemeği onunla yiyecektim.(Y.N.:Ovvv neler oluyor yav?)

Yanlış anlaşılmasın,onunla yemeye meraklı değildim.

Bir süre sonra içeri girmişti.Hemen ayağa kalktım.O an Midoriya bana şaşkınlıkla baktı.

Mi:Abla nereye?Daha yemeğin bitmedi?

Rin:Şu şerefsizle konuşmam gereken bir konu varda.

Midoriya bunu dediğimde gülümsedi.

Bu çocuğa son zamanlarda garip bir şey oluyordu ama hadi bakalım.(Y.N.:Midoriya shipci tayfada,o yüzden normaldir.)

Şerefsizin yanına oturdum.

Hayvan gibi tıkınıyordu.Beni fark etmemişti bile!

Yemeğini hızlıca ve nedense sinirle yiyordu.Ve bu o kadar komikti ki!

Birden daha fazla kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.O sırada ancak beni fark etmişti.

Ba:NOLUYOR LAN?NE GÜLÜYORSUN APTAL KIZ?

Rin:Hahahahahha o kadar komiksin ki!

Ba:HEEEE?SENİ GEBERTİCEĞİM!

Onu umursamadım ve gülmeye devam ettim.Ama tabi kısa zamanda susmuştum.

Ba:NİYE ÖNÜME OTURDUN LANET OLASI?

Birden ciddileştim.

Rin:Meraklı değilim sana.Bir şey konuşacağım.

Ba:Sana meraklı olan mı var lan?

Yine şerefsiz boş boş konuşacaktı anlaşılan.O yüzden onu umursamadan konuşmaya devam ettim.

Rin:Bizim bir maç sözümüz vardı hani.Bir maç yapacaktık.

Yemeyi yemesini yavaşlatmış ve bana ciddi bir şekilde bakmaya başlamıştı.

Noluyor lan?Korkmaya başlıyorum.Öyle bir bakıyor ki...Birde gözleri kırmızı...Şu an tam bir korku filminde gibiyim.

Ba:Seni yeneceğim!

Bu kendini bir bok sanan şerefsiz şu an yine beni sinirlendirmeyi başarmıştı.(Y.N:Sen zaten hep sinirlisin anla şunu!)

Rin:Bana bak!Sen beni yenemezsin!Asıl ben seni yeneceğim!

Ba:Beni yenemezsin aptal kız!

Rin:Her neyse...Seninle söz dalaşına girmeyeceğim!Zaten göreceksin maçta en iyinin kim olduğunu!Öğretmenlere haber verdim.Bugün maçı spor salonunda yapabilirmişiz!

Sonra ise yemekhaneden sinirle çıktım.

Bu piçi yenecek ve ona gününü göstermezsem bana da Midoriya Renka Rin demesinler!(Y.N.:Hadi yine iyisiniz,şimdiden ilk ismini gösterdim size.Aslında planlamıyordum ama azıcık spoiler alın yanisi.)

×××××

Midoriya(Y.N.:Hadi biraz shipci arkadaşımızın gözünden okuyak)

Ablam...Kendi isteğiyle Kacchan'ın yanına gidiyordu!

Buna inanamıyorum!

Demekki cidden içinde bir nebze olsun ona karşı bir sevgi besliyor!

Tahminlerimde yanılmamışım!Onlar aslında birbirlerinden nefret ediyormuş gibi yapıyorlar ama aslında birbirlerini seviyorlar!

Kahramanlarım -Bakugo X MC-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin