55-Sonun Başlangıcı (Final)

760 64 119
                                    

15 Yıl Sonra...

(Y.N.:Yaşlanıyorlar bea.Şerefsizim duygulandım.)

Rin

Gözlerimi açtım.Katsuki tam yanımda sessizce uyuyordu.

Bir süre onu seyrettim.Sonrasında ise onu hafifçe dürttüm.

Gözlerini yavaşça açtı.Ve bana baktı.Gülümsedi.

Rin:Günaydın kalbimin sahibi...

Dediğimle iyice sırıttı.

Katsuki:Günaydın ışığım.

[Y.N.:Kız galiba ampul.Başka bir açıklaması olamaz.(Yok cnm odunluk bende)]

Yataktan kalktım.Ve odadan çıktım.Yürümeye başladım.

Zaman ne kadar hızlı geçiyordu...Katsuki ile evlenmiştik...Ve hatta iki çocuğumuz vardı.(Y.N.:Oyy yerim)

Bir tanesi 13 yaşında bir kız çocuğuydu.İsmi Renka'ydı.Yani benim ilk ismimi almıştı.Bunu özellikle Katsuki istemişti.Benim ismimi kendi çocuğunda da görmek istediğini zaten uzun zamandır söylüyordu.

Renka,neredeyse tıpatıp babasıydı.Kişilik olarak babasıyla aynıydı.Çok inatçıydı.Tıpkı babası gibi anında köpüren birisiydi.Görünüş olarak ise...Beyaz saçlarını benden almıştı.Kırmızı gözleri ise babasından geliyordu.Özgünlüğü ise patlamaydı.

Birde Ren vardı.O da 11 yaşında tatlı bir erkek çocuğuydu.O ise kişilik olarak daha çok İzuku'ya benziyordu.Onun gibi hafif utangaç,sessiz ve zekiydi.Sarı saçları Katsuki'den geliyordu.Mavi gözlerini ise benden almıştı.Özgünlüğü ise dönüştürmeydi.

Renka'nın odasının kapısının önüne gelmiştim.Kapıyı açtım.Renka yatağında huzurlu bir şekilde uyuyordu.Yanına gittim ve onu salladım.

Uyanması gerekiyordu.Bir kaç saat sonra okula gidecekti.

Rin:Hadi annecim,kalk.

Onu iyice sarstım.Fakat hala uyanmamıştı.Ah,ah!Hep böyleydi bu!Hiç uyanmıyordu!

Ellerimi metale dönüştürdüm ve Renka'yı sımsıkı bir şekilde sardım.Ardından onu havada sallandırmaya başladım.

(Y.N.:Bu da biraz fazla mı abartı oldu Rincim?Kız korkudan altına sıçıcak şimdi)

Renka gözlerini anca açabilmişti.Bu şekilde uyandırılmaya alışıktı bu yüzden çığlık bile atmamıştı.

Rin:Hadi bakalım uykucu güzeli...Şimdi hazırlanıyorsun,birazdan okula gideceksin.

Renka:Of!

Hazırlanmaya başladığı sırada odadan çıktım ve hemen Ren'in odasına gittim.

Ren çoktan kalkmış,hatta hazırlanmıştı bile!

O zaten hep böyleydi.Her zaman erken kalkardı.

Rin:Aferim sana.Yine erkenden hazırlanmışsın.

Ren:Teşekkürler anne.

Rin:Hadi bakalım...Birazdan gidiceksiniz...

Sonrada odadan çıktım.Çocukları uyandırmıştım.Sırada hazırlanmak vardı.

Birazdan mesaim başlayacaktı.

Yatak odasına gittim.O sırada Katsuki'nin çoktan hazır olduğunu görmüştüm.Bende hemen kıyafetlerimi değiştirdim.

Artık hazırdım.

Odadan çıktım.Tam o anda Renka ve Ren ikisi aynı anda odalarından çıktılar.

Kahramanlarım -Bakugo X MC-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin