46-Hapishane

620 65 64
                                    

Beyza

Lanet olsun!

Elimdeki deftere ve çıkan yazıya bakmaktan kendimi alamıyordum.

"Rin bu öğlen hapishaneye annesini görmeye gitti."

Yedekten olsun diye Rin'in bütün kıyafetlerine defterimden küçük haber veren bir parça koymuştum ve bunun karşılığını şimdi alıyordum.

Bu da neydi böyle?

Normalde Rin'in annesiyle buluşması çok daha sonra olacaktı.Fakat bu olay şu an gerçekleşiyordu.

İyi de neden?

Normalde Rin,annesinin yanına doğum gününde gidecekti ve annesine neden bunu yaptığını soracaktı.Fakat şimdi...

Şimdi ne olacağı hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Bana şu anda yardımcı olabilecek kişi Midoriyaydı.

Midoriya'nın odasına hızla gittim.

Beyza:ÇABUK!!!Gitmemiz gerek!

Hızla oturduğu sandalyeden kalktı ve bana baktı.

Midoriya:Ne oldu?

Beyza:Yine garip şeyler olmaya başladı!

Dur bir saniye...Hay ben böyle işin içine-!

Midoriya hala Rin'in üvey kardeşi olduğunu bilmiyordu.

Anlaşılan Rin bunu söyleyemeyi unutmuş olmalıydı.Daha doğrusu ben unutmuştum,o da yapmamıştı.

Yani Midoriya'ya bunu söyleyemezdim.Bu sefer işleri kendim halletmeliydim.

Peki şimdi on milyar liralık soru:Şimdi ne b*k yiyecektim?

Bu Midoriya'dan nasıl kurtulacağım lan?

Beyza:Pardon...Yanlış alarm!

Midoriya bana anlamsız bir şekilde baktı.

Midoriya:Anlamadım?

Beyza:Yani...Bir sorun yok sadece şaka yaptım korktuğunu görmek istedim hahaha...

Bana şüpheyle biraz baktı.O an neredeyse inanmadığını sanıcaktım.Ama son anda gülümsemesiyle aslında bana güvendiğini anlamıştım.

Su anda onun duygularıyla biraz oynamış gibi hissediyordum.

Üzgünüm Midoriya,ama gerçeği benden değil Rin'den öğrenmek zorundasın...

Midoriya:Peki.Sen öyle diyorsan öyledir,değil mi?

Bana bu kadar güvenme Midoriya...Heyecanlanıyorum.

Ahh!Ne diyorum ben?Böyle şeyler düşünmemeliydim.Eninde sonunda gitmem gerekicekti.Tamam,belki daha önceden Midoriya ile evlenme hayalleri kurmuş olabilirdim ama bu olamazdı.Olması mümkün değildi artık...Zaten benden istese de hoşlanamazdı.Defterime çoktan benden hoşlanmamasını yazmıştım.

Rin:Elbette öyle!Neyse ben şimdi gitmem gerek!Sonra görüşürüz!

Tam odadan çıkıyordum ki kolumdan tuttu.

Bir sal amk.(Y.N.:Konu Midoriyaysa salmasın amk.Bu arada böyle diyorum çünkü acelemiz var Rin'in yanına gitcez falan o yüzden kankslar.Yoksa Midoriya'ya trip attığım yok.)

Midoriya:Sana önemli bir şey söylemem gerek.

Oldukça...Ciddi?

Midoriya niye bu kadar ciddisin yavrum?Korkuyorum bir b*klar diyecen diye...

Kahramanlarım -Bakugo X MC-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin