- Ogges perspektiv -
Jag stirrade chockat efter Alexandra när hon gick ut genom dörren. Visst visste jag att där var krut i den tjejen men inte på det viset.
"Hardcore brud du har hittat Ogge"
"Äh men lägg ner Felix" muttra jag och slog mig ner bredvid Omar.
"Du verkar lixom bara lite kåt på henne" sa Oscar till Felix och jag tittade obekvämt på Felix. Varför måste vi ha sånna här konversationer, sen Alexandra kom in i bilden och det började hända saker mellan oss så har Felix betet sig helt annorlunda.
"Vadå hon är ju fett snygg" sa han, som om att det var uppenbart vilket det faktiskt är... "Hon är snygg, kan dansa, dessutom har du inte sett hennes kropp? Damn vem skulle inte vilja ha henne" fortsatte han. Oscar kollade osäkert på mig, skulle inte förvåna mig om han sett hur hela mitt kroppsspråk ändrades. Mina käkar spändes hårt mot varandra och jag reste mig upp från golvet, tog min jacka och började gå ut från rummet.
"Ey var ska du?" Frågade Omar.
"Hem till Alexandra" svara jag nonchalant "oh and by the way Felix du kommer aldrig att få henne" med det sagt gick jag ut ur rummet. Fan heller att jag ska sitta där när de snackar om henne på det viset, eller Felix för det mesta. Oscar och Omar har mer i huvudet än så. Felix är bara kåt som ett djur 24/7.- Alexandras perspektiv -
Mjukisböjsorna åkte på så fort jag kommit hem. Så smått började jag sortera alla kläder som låg utspridda på golvet. Vad som skulle in i garderoben igen och vad som skulle i tvätten. En svart T-shirt låg släng över skrivbordsstolen, det måste vara Ogges. Med lätta drag drog jag den över huvudet och tryckte den mot näsan, att andas in hans doft var lugnande. Men det påminde mig bara om att han inte var här vid min sida, inte höll om mig eller snodde kyssar lite då och då. Hur kan han resdan ha den påverkan på mig? De är ju sjukt.
Dörren i hallen öppnades och slogs hårt igen vilket fick mig att frysa till is. Mamma var inte hemma, inte Johan heller. Vafan.
"Ehm hallå?" Ropa jag, rättare sagt viskade jag hest. Det är sånna saker som får mig bli rädd. Spindlar? Nej. Ormar? Nej. Men att det kan vara något psyko gubbe som stormar in och kidnappar mig. Ja jag vet, jag har inte alla hönsen hemma. Prassel hördes och någon som grymtade. Med ett skakigt andetag tog jag tag i första bästa sak, min sko som konstigt nog hamnat på min byrålåda.
"Nej nu jävlar" muttrade jag, samlade mod till mig och stormade ut i hallen med skon i högsta hugg.
Ingen var där? Men vad i helvete börjar jag bli senil eller. Plötsligt lyfte någon upp mig bakifrån och jag skrek till av skräck tills jag kände den välkända doften från min korkade pojkväns parfym.
"Fyfyfy" morrade jag och lappade till honom med skon. "Gör aldrig så igen! Fan jag höll på att skita ner mig"
"Förlåt det var verkligen inte meningen att skrämma dig." Utbrast han hastigt och satt ner mig på golvet igen. Hans hand for till stället jag slog honom på och masserade det försiktigt. "Verkligen en sko, det gjorde ju ont" kved han och jag skrattade.
"and thats why you don't mess with me baby" sa jag och gick in i vardagsrummet med Ogge efter mig.
"Men varför är du här så tidigt? Skulle du inte träna med killarna" frågade jag och satte mig i hans knä i soffan. Ogge mumlade några ord som jag inte hann att uppfatta, något måste vara fel han är inte så här annars.
"Erhm jag kände bara inte för det..?" Sa han, fast det lät mer som en fråga.
"Ohkej.. Vad hände?"
"Inget absolut inget.. Måste vi snacka om de andra" mumla han och stängde trött sina ögon.
"Gubben du ser riktigt trött ut. Säker på att du inte vill åka hem och sova istället?" Lätt drog jag mina fingrar över hans underbara läppar vilket fick honom att öppna ögonen och kolla på mig.
"Mhmhmm nej. Kom" med lätta svep tog han upp mig i famnen och gick in till mitt rum. Släckte i taket, stängde till dörren och la ner mig på sängen. Jag kollade intensivt på honom när han drog av sig sin tröja och slängde den på golvet. Hur kan han vara så himla vältränad, mhm han är så snygg. Och min, han är bara min.
"Men kom och lägg dig då" kved jag otåligt. Allt jag ville känna just nu är hans närhet, hans värme, kyssarna längst halsen som får en att rysa av välbehag. Det är nästan overkligt hur min kropp skriker efter honom, efter hans beröring.
"Vänta" sa han och knappade in något på sin mobil innan han kom och la sig bredvid mig. Så fort hans kropp nuddade madrassen var jag redan ovanpå honom och attackerade hans läppar med mina. Det tog inte lång tid innan han fattade galoppen och lät sin tunga dansa rundor med min, hans händer greppade ett stadigt tag om mina höfter. Hungrigt började jag kyssa honom ner längst halsen samtidigt som mina händer trevade över hans nakna bröst.
"Mhm" stönade han och jag flinade genom de slarviga kyssarna. Precis den effekten jag ville ha på honom. Mina läppar sökte sig tillbaka till hans läppar och jag kysste honom intensivt.
Nog visste vi båda vart detta ledde till, och jag ångrar inget, inte en ända sak. Han var min, och bara min.
YOU ARE READING
Kiss me O.M
FanfictionAlexandra bli skickad till sin mor uppe i huvudstaden på obestämd tid. Hon träffar sin barndomsvän men hade ingen aning om att han skulle presentera henne för killen som snart skulle ta hennes uppmärksamhet och få henne galet förälskad.