Kapitel 8

2.4K 52 3
                                    

- Alexandras Perspektiv -

"Emh, jo alltså det är såhär. Alexandra jag gillar dig så, så mycket." Ogges ögon stirrar in i mina, och jag är nästan rädd för att bryta ögonkontakten. "och allt det hära, kyssandet, strulandet och ja, det får mig att bli helt galen. Vi är vänner? visst men det känns inte som så. *paus* allt jag vill är att få kalla dej min." jag drar in ett skakigt andetag, och min hand placeras mjukt på Ogges som försiktigt smeker min kalla kind. Det känns som allting stannat, vi har bara känt varandra i någon månad, men allt jag velat höra är just dom tre orden, kalla dej min. Detta måste väl betyda att han har samma känslor som jag har för honom? Jag skrattar till nervöst och sätte mig på knäna framför Ogge, och tar hans händer i mina.

"du har känslor för mej?" frågar jag tyst och han nickar svagt. Fjärilarna som äntligen lagt sig till ro i min mage väcks till liv igen och det känns som hela jag ska sprängas. Shh snälla. "då har du tur Molander, för jag känner exakt likadant" viskar jag och pressar mina läppar hårt mot hans. Ogge kysser förvånat tillbaka, hans händer åker snabbt bak till min rumpa och han lyfter upp mig i hans knä, så att jag sitter med benen runt honom. Mina händer vilar bakom hans nacke, och jag drar mina naglar över hans korta nackhår, som reser sig av välbehag. Jag kan känna han tunga lätt nuddar vid min underläpp, Jag låter honom få som han vill och särar på mina läppar en aning mer och våra tungor brottas ännu en gång om dominans.

''Sååå..? Betyder detta att vi är tillsammans nu?'' Jag ger hans mjuka läppar en sista kyss och en lätt puss på kinden.

''Antar det?'' Ogge kollat tveksamt på mig och jag skrattar lite lätt. Hur fånigt låter inte det här?

Han börjar skratta med mig och det slutar med att vi båda ligger och fjantar oss på golvet.

''jag måste nog gå tillbaka till killarna nu'' säger han och sätter sig upp. Jag nickar och gör desamma, vi sitter så i några minuter i ren tystnad, tills vi båda reser på oss.

''Jag kommer och hämtar dej ikväll, be ready'' han ger mig en snabb kyss och springer sedan ut genom dörren. Kvar står jag mitt i rummet och ler som ett fån, jag är bara så lycklig.

Jag slänger in min väska på mitt rum och sätter upp mitt hår i en slarvig hästsvans med hjälp av mitt svarta gummiband jag har lindat runt handleden, samtidigt som jag börjar gå ut i köket där mamma sitter och läser tidningen.

''Hej gumman, hur gick träningen?''

''jo, det gick väl la bra'' svarar jag och tar fram ett glas och dricka innan jag slår mig ner vid köksbordet.

''Johan ska jobba kvälls skiftet idag så jag tänkte att vi två kanske kunde käka och se på film, va säger du?'' Hon tar en slurk av sitt kaffe, vänder sida i tidningen och kollar sedan upp på mig.

''Eh, jo, ja asså...''

''Eller du har kanske andra planer ikväll?'' Jag nickar försiktigt och tar en klunk av mitt vatten. Mamma ger mig en svag nick ,hoppet i hennes ögon om att få spendera lite tid med sin enda dotter släcks och jag känner hur jag får dåligt samvete. Vi har inte haft så mycket ensam tid sen jag kom hit. Hennes jobb, killarna, dansen har alltid kommit ivägen.

''Men mamma jag kan avboka de, det är inget speciellt. Personen kommer förstå varför, jag lovar'' svarar jag och hon kollar upp från tidningen, och ett retsamt flin smyger sig fram på hennes läppar.

''Det han Ogge hah?'' Tjivas hon och hela jag blir röd, jag ger henne en stum blick och häller upp mer vatten i glaset för att inte behöva svara.

''Aaaw, min lilla loppa har hittat sig en kille''

''Mamma sluta''klagar jag besvärat men hon skrattar bara är mig så jag tar mitt glas, reser på mig och ställer in det i diskmaskinen. Hon ska alltid vara så pinsamt jobbig, eller hur man nu ska uttrycka sig, haha.

''Men bjud över honom vetja! Jag vill ju lära känna min framtida svärson'' utbrister hon och jag skakar på huvudet.

''Nej, du skämde ut mig förra gången han var här, det räcker'' mumlar jag och lämnar köket för att gå in och ta en varmdusch. Jag trycker igång vattnet, drar av mig mina kläder och stiger in under det varma vattnet som börjar forsa ner för min nakna kropp. Efter ett bra tag dagdrömande och några opera sånger, så masserar jag in shampoot och balsamet, sköljer ut det och stiger ut ur duschen. Kylan omfamnar snabbt min varma kropp vilket ger mig en lätt gåshud och jag huttrar till lite lätt, och virar en handduk runt huvudet och min kropp. Gud va skönt med en varmdusch, nu är det bara mysa ner sig i sängen med Ogge och kolla på en film som fattas.

Med hjälp av min hand tänder jag i taket på mitt rum och får världens chock så att jag nästan tappar handduken. Där. I. Min. Säng. Ligger. Ingen. Mindre. Än. Ogge. Med ett lekfullt leende fast klistrat på sina underbara läppar. Ah those lips.

''Åh helvetes asjska, fan vad du skrämde mig'' mumlar jag och han skrattar åt mig. Jag går fram till min byrå och tar fram rena underkläder, och mys kläder. Hmm...det får bli mina svarta mjukisbyxor och ett helt vanligt militärgrönt linne. Är det bara jag som tycker militärgrönt är sjukt snyggt!? Hade kunnat leva på den färgen asså.

''Men hej på dej med sötnos'' skrattar han och jag grymtar. Om han bara visste hur lättskrämd jag är.

''Vad gör du här?'' Frågar jag och går in i mitt lilla badrum för att byta om.

''Men hallå!? Babe, du får gärna byta om här ute. Jag har inget emot det'' ropar han, jag himlar med ögonen och släpper löst mitt hår som lägger sig trassligt över mina axlar. Jag ser bokstavligt talat ut som ett troll, haha.

''u wish Molander'' flinar jag, stänger till dörren ut till mamma och sätter mig ner på sängkanten.

''Ja, faktiskt.'' Han ler och jag böjer mig ner, ger honom en lätt kyss på läpparna och reser mig upp igen för att borsta igenom mitt hår.

''Trodde inte ni skulle sluta såhär tidigt idag, klockan är ju bara...'' Jag slänger en snabb blick på min digitala klocka ''halv sju, så tidigt har ni nog aldrig slutat de senaste veckorna''

''Jag vet, vi har haft ett kämpigt schema de senaste veckorna.'' Svarar Ogge och försöker dämpa en gäspning. Han lägget ner huvudet på min kudde och blundar, åh dom måste vara så trötta. Dom jobbar 24/7, konstant.

''Ogge, åk hem. Du behöver sova, det märker man på dej'' säger jag och lägger ifrån mig hårborsten och går fram till honom.

''Nej, jag vill mysa med dej'' mumlar han och drar ner mig i sängen. Jag skrattar och lägger mig bekvämt på hans bröst, med snabba ryck drar jag av kepsen från hans huvud och sätter den på mitt egna.

''Eeey'' utbrister han och jag fnissar.

''Det stod mitt namn på den''flinar jag och leker med hårstråna från hans lugg som hänger ner på hans panna.

''Fan va hot du blev helt plötsligt då'' han ler charmigt mot mig först, men det förvandlas snart till ett busigt leende. Vänta va, vad kommer hända nu? Innan jag hinner tänka, har Ogge vänt oss om så att jag ligger underst, med honom på mig. Han nafsar mig lekfullt i nacken och jag skrattar lätt, tills hans lekfullhet ändras till bestämda kyssar som fortsätter upp längst min hals. Han ler stolt då ett svagt stön smyger sig förbi mina läppar, då han fick den effekten han är ute efter. Hur kan han påverka mig så lätt? Herregud, det är creepy ju.

''Ogge...nej inte nu'' mumlar jag, han slutar genast kyssa min hals men attackerar mina läppar istället. Jag kysser honom passionerat tillbaka och snart så ligger vi och hånglar i min säng. Jag ber till gud, vad som än händer, låt inte mamma komma in i rummet.

----------------------------

Tjoo, jag vet, en massa stavfel..men men..ja får väl la fixa det senare då! Såg ni grammisgalan igår? bara jag som höll på att böla sönder när killarna höll sitt tacktal? är så stolt, så det går knappt att beskriva. 

och imorgon fyller vår lila pojk 17. Grattis i förskott Oscar. Puss på dej ♥ 

- Nea 

Kiss me  O.MOù les histoires vivent. Découvrez maintenant