7.Bölüm

616 48 4
                                    

GÖZLERİMDEN YÜREĞİME

Yazar: FİLİZ ARSLAN

7.Bölüm

Nilüfer göz kapaklarına tatlı tatlı baskı yapan güneş ışıklarına içinden sitem ederek başını doğrulttu.Dağların arkasından yükselmekte olan güneşe eşlik eden muhteşem manzara ile birlikte güne merhaba dedi genç kız.

İçinden gelen esneme isteğine daha fazla direnemeyerek kocaman bir şekilde esnedi.Ama yanında ki haraketlenme ile Yusuf'un varlığını hatırladı.

Büyük bir utanç hissiyatıyla eliyle ağzını kapadı.Göz ucuyla Yusuf'a baktığında onun hala uyuduğunu gördü.

Rahatlayarak elini ağzından çekti ve başını tekrar cama çevirdi.

Gelmiş olmaları gerekirdi çoktan.Endişeyle nerede olduklarını anlamaya çalışırken şehrinin o tanıdık tabelasını görünce içine su serpildi sanki.

En fazla on dakika sonra bu yolculuk bitmiş olacaktı.Annesine kavuşacağı dakikaları iple çekiyordu şimdi.

Eğilip çantasını aldı olduğu yerden.Açık fermuardan sarkan kulaklığını görünce onu oraya hangi ara koyduğunu düşünmeden edemedi.Ama üzerinde de fazla durmadı bunun.

Şimdi diğer yolcularda hareketlenmiş, inmek için hazırlanıyorladı.

Kimisi yanındakini uyandırıyor kimisi de çantalarını kontrol edip kapatıyolardı.

Zira fermuar sesleri tüm otobüsü kaplamıştı.

Yusuf ise hala uyuyordu.Nilüfer uyandırıp uyandırmamak arasında kalmıştı.

En son omzundan sarsarak uyandırmaya çalıştı genç kız.Ama Yusuf'un uykusu o kadar ağırdı ki Nilüfer'in omzundaki elini hissetmiyordu bile.

"Uyansana be adam geldik." diyerek bir daha ama bu sefer daha şiddetli sarstı omzunu.Yine tepki yoktu.

Nilüfer endişenlenmişti şimdi.Uykusunda ölmüş müydü yoksa?

Araba ise çoktan terminale girmişti.Kapılar açılmış ve diğer yolcular inmeye başlamıştı.

Nilüfer başını kaldırıp endişeli gözlerle etrafına bakındı.Yardım edecek birilerini arıyordu gözleri.Ama herkes kendi derdine düşmüş gibiydi.

Muavinde yolcuların bagajlarını teslim etmekle meşguldü.

En sonunda genç kız elini Yusuf'un yüzüne doğru uzattı.Asıl amacı küçük bir tokatla onu uyandırmak olsa da eli istemsizce genç adamın alnına düşen saçlarına gitti.

Onları kenara çektiğinde Yusuf'un yüzü daha bir açığa çıkmıştı.Gözler kapakları huzurlu bir uykuda olduğunu söylese de alnı kırışmıştı genç adamın.

Nilüfer'in eli yanağına indiğinde sıçrayarak uyandı.Genç kızın elini ise avucuna hapsetmişti yine istemsizce.

Nilüfer korkuyla geriye kaçmaya çalışsa da pek başarılı olamamıştı.

"Geldik.Ben sadece uyandırmak istemiştim seni." dedi genç kız korkuyla.Çünkü Yusuf avcuna hapsettiği elini kuvvetlice sıkmaktaydı.

Şimdi otobüs tamamiyle boşalmış yeni yolcular için temizlenmeyi bekliyordu.

Muavinin "Hadi abla inmeyecek misiniz artık." diyen sesiyle Yusuf Nilüfer'in elini bırakıverdi.Uykudan yeni uyandığı  için sermelemiş hissediyordu.

Otobüsten inip muavinin uzattığı valizini aldı ve çıkışa doğru yöneldi genç adam.Ama bir şey unuttuğunu hissediyordu.Sanki yapması gereken bir şey vardı da genç adam onu yapmamıştı.

Gözlerimden YüreğimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin