18🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.3K 164 37
                                    

Hoseokမ႐ွိတံုးပန္း​ပင္​တခ်ိဳ႕ကို​ေရခိုး​ေလာင္​း​ေနမိသည္​..
ဒီအပင္​​ေပါင္​းမ်ားစြာကို​ေန႔စဥ္​နဲ႔အမ်ွတစ္​​ေယာက္​ထဲ​​ေရ​ေလာင္​း​ေပါင္​း႐ွင္​းလုပ္​​ေနရတဲ့Hoseokကိုမၾကည္​့ရက္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူး...
ကိုယ္​ကဝင္​လုပ္​မယ္​​ေျပာတိုင္​းအျငင္​းခံရတာလဲအ​ေရမထူႏိုင္​​ေသး....

"အဟြန္​း....ဒီမွာခင္​ဗ်.. ."

႐ုတ္​တရက္​​ေနာက္​​ေက်ာဆီကထြက္​လာတဲ့​ေလသံ​ေအး​ေအး
​ေၾကာင္​့​လက္​ထဲက​ေရပံုးကိုခ်ကာလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့သူ
မရင္​းႏွီးတဲ့ခပ္​​ေခ်ာ​ေခ်ာအမ်ိဳးသားတစ္​ဦး...

"ဟုပ္​..ဘယ္​သူနဲ႔​ေတြ႔ခ်င္​လို႔လဲ.."

"ကိုယ္​ကဟိုဘက္​ျခံကို​ေျပာင္​းလာတဲ့လူသစ္​ပါ..Go Min Nam(ဂိုမင္နမ္)​​လို႔​ေခၚပါတယ္​.."

"​ေအာ္​..Min Yoongiပါ...ဘာအလို႐ွိလို႔လဲမသိဘူး..အကူညီလိုရင္​​ေျပာပါ"

"​ေထြ​ေထြထူးထူး​ေတာ့မဟုပ္​ပါဘူး..အိမ္​နီးခ်င္​းကိုလာႏႈတ္​ဆက္​ရင္​းနဲ႔ျခံထဲမွာအလွစိုက္​ဖို႔အပင္​​ေပါက္​​ေလးနဲနဲဝယ္​ခ်င္​လို႔ပါ..."

"အာ...ဒါဆ္​ိုရင္​​ေတာ့ခဏ​ေစာင္​့ပါအံုးဗ်ာ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကအပင္​​ေတအ​ေၾကာင္​းသိပ္​မသိဘူး..သိတဲ့တစ္​​ေယာက္​က​ေဖာက္​သည္​​ေတကိုပန္​းသြားပို႔​ေနလို႔.."

"ရပါတယ္​ ..စကား​ေလးဘာ​ေလး​ေျပာရင္​း​ေစာင္​့ၾကတာ​ေပါ့"

"ဟုပ္​ကဲ့..အထဲကိုႂကြပါ.."

အိမ္​နီးခ်င္​းဆို​ေတာ့လဲ​ေလာကဝတ္​အရအိမ္​ထဲ​ေခၚပီးအသင္​့​ေသာက္​အ​ေအးဗူး​ေလးနဲ႔ဧည္​့ခံရတာ​ေပါ့..
Min Yoongiက႐ုပ္​ခ​ေလး​ေခ်ာသ​ေလာက္​ဧည္​့ဝတ္​မ​
​ေၾကဘူးလို႔အ​ေျပာမခံႏိုင္​​ေပါင္​...

"အ​ေအး​ေသာက္​အံုး​ေနာ္​.."

"​ေက်းဇူးပါဗ်..ကိုယ္​ကအိမ္​​ေ႐ွ႕မွာဘဲ​ေဆးခန္​း​ေလးဖြင္​့မလို႔စိတ္​ကူးထားတယ္​...မ႐ွိဆင္​းရဲသား​ေတကိုအခမဲ့အ​ေနနဲ႔လဲကုသိုလ္​ယူခ်င္​လို႔​ေလ...တစ္​ခုခု​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​ရင္​​ေျပာ​ေနာ္​."

"​ေအာ္​..ဒီကအကိုက​ေဒါက္​တာလား..."

"အင္​း...အရင္​က Seoulမွာအျပင္​​ေဆးခန္​းထိုင္​တာ​ေလ.ခု​ေနာက္​ပိုင္​းက်အ​ေတြးတစ္​မ်ိဳးဝင္​လာတာနဲ႔ဒီနယ္​ၿမိဳ႕​ေလးဆီ​
​ေျပာင္​းလာခဲ့တာ...ပီး​ေတာ့ဒီၿမိဳ႕​ေလးကလဲကိုယ္​့အဖြားရဲ႕​ေမြးရပ္​​ေျမ​ေလ.."

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now