29🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.5K 163 49
                                    

​တစ္​ႏွစ္​တာမွာ​ မိုး​ေတလဲရြာမယ္​ ႏွင္​း​ေတလဲက်မယ္​ ​ေန​ေတလဲသာမယ္​ ပန္​း​ေတလဲပြင္​့မယ္​ ...

သဘာဝဆန္​တဲ့​ေျပာင္​းလဲျခင္​း​ေတၾကားထဲမွာသူတို႔​ေပါ့​ေပါ့ပါးပါးနဲ႔ျဖက္​သန္​း​ေနၾကတယ္​....

ႏွစ္​ဖတ္​မိဘ​ရဲ႕​ေကာင္​းခ်ီးကိုခံယူပီးလူႀကီးစံုရာ​ေ႐ွ႕မွာလဲသူတို႔လက္​ထပ္​ခဲ့ၾကပီးပီ...

ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလြန္​းတဲ့အိမ္​ဆည္​းလည္​း​ေလးကိုလဲပိုင္​ဆိုင္​ခဲ့ရပီးပီ..

ခုဆို Min Do​ေလးကအရမ္​းတတ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့Jinတို႔Joonတို႔ဆိုတာအိမ္​ကိုကစားစရာ​ေတနဲ႔​ေခ်ာင္​း​ေပါက္​မတတ္​လာ​ေနၾကတာ...

တစ္​ခါတစ္​​ေလႏွင္​လႊတ္​မွျပန္​တယ္​...အဲ့လိုအခါမ်ိဳးဆိုMin Do​ေလးကိုအိမ္​​ေခၚသြားတတ္​ၾက၏...
ဒါ​ေပမဲ့..တစ္​နာရီ​ေတာင္​မၾကာဘူးျပန္​လာပို႔ရတာပါပဲ..
ဂ်စ္​တူး​ေလးကသူ႔Daddyနဲ႔ပါပါးကိုမ​ေတြ႔ရင္​အငိုမတိတ္​​ေတာ့တာအၾကင့္​တစ္​ခုလိုျဖစ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ရယ္​ပါ....

ခုလဲထိုဂ်စ္​တူး​ေလးကအိပ္​ယာ​ေပၚမွာDaddyရယ္ပါ​ပါးရယ္​နဲ႔"တူဝါး" လုပ္​တမ္​းကစား​ေန​ေလရဲ႕...

သူမ်ား​ခ​ေလး​ေတတစ္​ႏွစ္​ဆိုစကားစ​ေျပာ​ေနၾကပီ ..Min Do​ေလးက​ေတာ့1နွစ္နဲ့2လရွိပီ​ခုထိဝူးဝါးကလြဲရင္​ဘာမွမ​ေျပာတတ္​​ေသး

"သား​ေရ ... Daddyဘယ္​မွာလဲ..႐ွာပါအံုး..."

"အာယားယား...ခ္​ခ္​"
(ဝူးဝူးဝါးဝါးအသံ​ေလး​ေတမ​ေရးတတ္​လို႔ပါ🙏)

​ေခါင္းအံုးကိုကြယ္​ပီးပုန္​း​ေနတဲ့Hoseokကိုလက္​ညႇိဳး​ေလးထိုးပီးတစ္​ခ္​ခ္​ရီ​ေနတဲ့ Min Do​ေလးကနတ္​သူငယ္​​ေလးလိုခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလြန္​း၏....

"Hoseok..ငါ ​ေရသြား​ေသာက္​လိုက္​အံုးမယ္​..."

"အင္​း အင္​း..."

သူ​ေရ​ေသာက္​ဖို႔​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းလာလိုက္​ပီး​ေရတစ္​ဗူးထုက္​ကာထမင္​းစားစာပြဲမွာထိုင္​​ေသာက္​လိုက္​သည္​...
ဗိုက္​လဲဆာလာတာမို႔ ​ေရခဲ​ေသတၱာထဲကမုန္​႔တစ္​ထုပ္​ပါ​ေဖာက္​စား​ေနတာနဲ႔အ​ေပၚျပန္​တတ္​ဖို႔နဲနဲၾကာသြား၏...

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now