22🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.5K 186 48
                                    

"Hoseok!!...Hoseok!!..မင္​းမလား...Hoseok!"

​ေသာ့ခက္​ထားတဲ့တံခါးကိုဝုန္​းဒိုင္​းၾကဲထု႐ိုက္​​ေနမိတယ္​..

"ဘယ္​သူမွမ႐ွိၾကဘူးလား..တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ငါ့ကိုတံခါးလာဖြင့္​ေပးစမ္​းပါ..အထဲကဘယ္​သူလဲငါသိခ်င္​တယ္​.."

"သူ​ေဌး..စိတ္​ထိန္​းပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေဆးရံုအုပ္​ဆီမွာ​ေသာ့သြား​ေတာင္​း​ေပးပါ့မယ္​.. "

"Yoon..ဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ "

ခပ္​​ေအး​ေအးစကားသံ​ေတကိုသူ႔နားနဲ႔ၾကားလိုက္​တဲ့ခဏႏွလံုးသားကနာၾကင္​သည္​..
ထိုအသံပိုင္​႐ွင္​ကိုစုက္​ျပက္​သက္​သြား​ေအာင္​လုပ္​ျပစ္​ခ်င္​သည္​

"Go Min Nam..."

"အင္​း..ကိုယ္​ပါ.. ဒီကိုဘာလာလုပ္​တာလဲ..ကိုယ္​့ဆီလာလည္​တာ​ေတာ့ဟုပ္​မယ္​မထင္​ဘူး.."

"ခင္​ဗ်ားကကြၽန္​​ေတာ္​တကူးတကလာလည္​ရ​ေလာက္​တဲ့အ​ေျခအ​ေနမွာမ်ား႐ွိ​ေနလို႔လား..ၾကည္​့ၾကပ္​​ေျပာပါအံုူး.."

"အဟက္​..သိပါတယ္​  ​ေျပာပါအံုးအ​ေၾကာင္​းရင္​း​ေလး.."

"​ေလာ​ေလာဆယ္​ ဒီအခန္​းတံခါးကိုဖြင္​့​ေပးပါ.."

"ဘာလုပ္​မလို႔လဲYoonရယ္​..အထဲမွာသြက္​သြက္​ခါ​ေအာင္​႐ူး​ေနတဲ့အ႐ူးတစ္​​ေယာက္​ပဲ႐ွိတယ္​..Yoonအတြက္​စိတ္​ဝင္​စားစရာမ​ေကာင္​းပါဘူး..."

"စိတ္​ဝင္​စားတယ္​ ဖြင္​့​ေပး"

"Oh...ဒီကYoon​ေလးကဘယ္​တံုးကမ်ားအ႐ူး​ေတကိုစိတ္​ဝင္​စားတတ္​သြားတာလဲ..ကိုယ္​လဲမသိရပါလား"

"ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​ဝင္​စားတဲ့အ႐ူး​ေတထဲမွာခင္​ဗ်ားလို အိမ္​​ေထာင္​သည္​တစ္​​ေယာက္​ကို​ေၾကာင္​​ေတာင္​ႏိႈတ္​ခ်င္​တဲ့တဏွာ႐ူး​ေတာ့မပါဘူး.."

"မွား​ေနပီ.. အခ်စ္​႐ူးလို႔​ေျပာင္​း​ေျပာ​ေပးပါ့လား..ၾကားရတာနဲနဲၾကမ္​းလို႔...Yoonရဲ႕ႏုနယ္​တဲ့ဒီပါးစပ္​​ေလးကခုလိုစကားလံုးၾကမ္​း​ေတထြက္​မလာရဘူး​ေလ.ကြၽတ္​ ကြၽတ္​"

​ေျပာရင္​းလက္​ကသူ႔​ေမး​ေစ့ကိုလာကိုင္​တဲ့Go Min Namရဲ႕ မ်က္​ႏွာကိုသူအသာ​ေလး​ေမာ့​ေစလိုက္​၏..

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now