24🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.6K 176 23
                                    

"Go Min Namကိုငါလိုခ်င္​တယ္​.."

"........ ...... ......."

"ခု ခ်က္​ ခ်င္​း!! ၿမိဳ႕စြန္​ကစက္​ရံု​ေဟာင္​းမွာ.."

".......... ...... ..... "

"ကိစၥပီးရင္​ဖုန္​းဆက္​လိုက္​..ဒါဘဲ"

သိမ္​​ေမြ႔တဲ့လူသား​ေတရဲ႕စိတ္​ကိုလူသားအခ်င္​းခ်င္​းကပဲျပန္​ပီးအဆိပ္​ခပ္​ၾကတယ္​..
ၾကမ္​းတမ္​း​ေအာင္​..ရက္​စက္​​ေအာင္​ ...႐ိုင္​း​ေအာင္​....

"မင္​းသိလားHoseok.. မင္​းတစ္​​ေယာက္​ပဲငါ့အ​ေပၚျဖဴစင္​ခဲ့တာပါ.. "

အိပ္​​ေမာက်​ေနတဲ့Hoseokခနၶာကိုယ္​​ေလးကိုတင္​းတင္​းဖတ္​လိုက္​သည္​...

"ပီး​ေတာ့ မင္​းကပဲငါ့ကိုၿငိမ္​းခ်မ္​း​ေစတဲ့​ေရစင္​​ေလးတစ္​​ေပါက္​မို႔ငါမင္​းရင္​ခြင္​မွာဘဲထာဝရခိုလံုပါရ​ေစ..သိပ္​ခ်စ္​တယ္​..အရမ္​း...."

ပါးျပင္​​ေလးထဲသူ႔ႏွာ​ေခါင္​း​ေလးနစ္​ဝင္​သြားတဲ့ထိနမ္​းျပစ္​လိုက္​တယ္​...
အခ်ိန္​အၾကာႀကီးလြမ္​း​ေနခဲ့ရတာမလို႔....

"တီ...တီ...တီ..."

"အင္​း..​ေျပာ"

"........ ...... ...."

"Ok..ငါခုလာခဲ့မယ္​ "

ဖုန္​းခ်လိုက္​ပီးသူအဝတ္​အစားတစ္​စံု​ေကာက္​လဲကာၿမိဳ႕စြန္​ကျပစ္​ထားတာၾကာဘီျဖစ္​တဲ့စက္​ရံု​ေဟာင္​းဆီထြက္​လာခဲ့သည္​.
Hoseokက​ေတာ့​ေနာက္​​ထပ္​​ေန႔တစ္​ဝက္​​ေလာက္​အိပ္​​ေနအံုးမွာမို႔အ​ေမ့ကို​ေစာင္​့ၾကည္​့​ေပးဖို႔မွာခဲ့လိုက္​၏.....

အို​ေဟာင္​း​​ေန​ၿပီျဖစ္တာ​ေ​ျကာင့္ျ​ကည္​့ရတာစိတၱဇဆန္​​ေနတဲ့ထိုစက္​ရံု​ေဟာင္​းရဲ႕အ​ေပၚထပ္​ကိုသူသြားရမယ္​..
အရင္​ကအ​ေပၚထပ္​မွာပစၥည္​း​ေတထားတဲ့ work house႐ွိသည္​..
ခု​ေတာ့ဖ႐ိုဖရဲနဲ႔သရဲကား႐ိုက္​ရင္​​ေတာင္​effectထည္​့စရာမလို​ေအာင္​​ေျခာက္​ျခားစရာ​ေကာင္​း​ေန၏....
ထို႔ထက္​​ေျခာက္​ျခားစရာ​ေကာင္​းတာက ​ခံုအစုက္​တစ္​လံုး​ေပၚမွာလက္​ျပန္​ႀကိဳးအတုပ္​ခံထားရတဲ့​ေဒါက္​တာGo Min Namရဲ႕သူ႔နာမည္​ကို​ေအာ္​ဟစ္​​ေခၚ​ေနတဲ့အသံ​ေတ...

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now