27🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.8K 178 69
                                    

အမ​ေလး..အမ​ေလး..Min Yoongi​က​ေလ မင္​းတို႔ မင္​းတို႔အျမင္​မွာသာ​ေခ်မိုး​ေနတဲ့အ​ေခ်​ေကာင္​ဘုကလန္​႔ႀကီးျဖစ္​ခ်င္​ျဖစ္​​ေနလိမ္​့မယ္​..တကယ္​့အစစ္​အမွန္​က​ေယာက်ာ္​းနားအခ်ိန္​ျပည္​့ကပ္​ခြၽဲပီးပလီပလာတီတီတာတာ​ေလး​ေတနဲ႔ၾကည္​ႏူး​ေနခ်င္​တဲ့​ေကာင္​ပါကြ.!

ခုမ်ား​ေတာ႔Hoseokတစ္​​ေယာက္​​ေနျပန္​​ေကာင္​းလာလို႔ကပ္​ခြၽဲရမလားမွတ္​တယ္​ သတင္​း​ေမးရ​ေအာင္​​ေရာက္​​ေနတဲ့သာသနာဖ်က္​တစ္​သိုက္​​ေၾကာင္​့​အ​ေအး​ေတမုန္​႔​ေတခ်​ေပး​ေနရတဲ့
စားပြဲထိုးလိုဟို​ေျပးလိုက္​ဒီ​ေျပးလိုက္​နဲ႔ အဆင္​ကို​ေျပမ​ေနဘူး...

သတင္​း​ေမးလာၾကရင္​လဲမနတ္​ထဲကလာတာခုဘဲည​ေန​ေစာင္​း​ေနပီျပန္​ၾကပါ​ေတာ့လား....

မသိရင္​သူ႔အိမ္​က​ဇိမ္​ခံHotelလိုလိုဘာလိုလိုနဲ႔....
ပံုစံ​ေတကိုလဲၾကည္​့ၾကပါအံုး..

Jinနဲ႔Joonကသူခ်​ေပးတဲ့အ​ေအးဗူး​ေတကိုလက္​ကကိုင္​ရင္​းTVၾကည္​့​ေနၾကသည္​...
သူတို႔အိမ္​မွာမၾကည္​့ရ႐ွာတဲ့ CEO​ငမြဲႀကီးႏွစ္​​ေယာက္​​ေလ..

ဆို​ေဟာင္​နဲ႔ Kimnarက Kimnarသား​ေလးနဲ႔​ေဆာ့​ေနၾကရင္​း ဆိုဖာမွာထိုင္​​ေနတဲ့Hoseokကိုစကားလွမ္​း​ေျပာ​ေနၾကသည္​....
ဘယ္​ထဲကအတင္​းမတုက္​ရလို႔အတိုးခ်အတင္​းတုက္​​ေနၾကလဲမသိပါဘူး....

အ​ေဖနဲ႔အ​ေမက​ေတာ့Kimnar​ေယာက်ာ္​းနဲ႔စကားလက္​စံုက်​ေနၾက၏...
အ​ေဖနဲ႔အ​ေမကစပီးအလိုက္​မသိတာ...
သူတို႔သား​ေလး ​ေယာက်ာ္​းအနားအရမ္​း​ေတ​ကပ္​ခ်င္​​ေနတာကိုမသိၾက​ေပဘူးလား.....

"ကဲ... TVပိက္​မယ္​...မီတာခ​ေတအလကားမရဘူး...ငါပဲ​ေပးရတာ... "

သည္​းမခံႏိုင္​တဲ့အဆံုးTV ပလက္​ႀကီးကိုဆြဲျဖဳက္​လိုက္​ပီး
Remove ကိုပါ​ေကာက္​သိမ္​းလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့Jinနဲ႔Joon​က​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးၾကည္​့လာၾက၏..

"Yoongiကလဲကြာ..ဒီမွာဇာတ္​သိမ္​းခါနီး​ေနပီ..ပလက္​ျပန္​တတ္​​ေပးပါကြာ...မီတာခငါ​ေပးပါ့မယ္​.."

"ဒီမွာKim Seok Jin!ဒါငါ့အိမ္​ပါ​ေနာ္​..မင္​းတို႔ႏွစ္​​ေကာင္​အတြက္​႐ုပ္​႐ွင္​ရံုမဟုပ္​ဖူး.... "

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now