6🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.8K 217 17
                                    

ဘာလိုလိုနဲ႔ကုန္​တာျမန္​လြန္​းတဲ့အခ်ိန္​​ေတၾကားမွာသူတို႔လဲအရာရာ​ေျပာင္​းလဲ​ေနခဲ့တယ္​..
အိမ္​ထဲမွာပဲအလုပ္​မ႐ွိအကိုင္​မ႐ွိအပ်င္​းထူ​ေနခဲ့တဲ့အခ်ိန္​​ေတဟာ​ေက်ာင္​းဖြင္​့ပီဆိုတဲ့အခ်က္​​ေပးသံ​ေၾကာင္​့အဆံုးသက္​သြားရသည္​...
​ေက်ာင္​း​ေတျပန္​ဖြင္​့ပီ...

သူ​ေနာက္​ဆံုး​ေတာ့ အမတို႔hyungတို႔႐ွိတဲ့​ေက်ာင္​းအ​ေကာင္​းစားႀကီးကိုလိုက္​တတ္​ဖို႔အ​ေၾကာင္​းဖန္​လာတယ္​​ေလ
သူမွအဲ့ဒိ​ေက်ာင္​းကိုမ​ေျပာင္​းရင္​​ေရကူးကန္​ထဲအႀကိမ္​ႀကိမ္​ခုန္​ခ်ပီးဆနၵျပပါမယ္​ဆိုတဲ့hyung​ေၾကာင္​့​ေပါ့..
ဆိုးလြန္​းပါတယ္​....

​ေက်ာင္​း​ေျပာင္​းခဲ့တာသူတစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေတာ့မဟုပ္​...
ဆို​ေဟာင္​လဲပါသည္​.....
ဆို​ေဟာင္​့အ​ေဖဆံုးသြားပီးထဲကသိပ္​မၾကာခင္​မွာဘဲဆို​ေဟာင္​့အ​ေမပါထပ္​ဆံုးသြား႐ွာတာ​ေၾကာင္​့ အရင္​ကမ​ေခၚမ​ေျပာခဲ့ၾကတဲ့ဦး​ေလးက​ေခၚယူ​ေမြးစားလိုက္​ျခင္​းသာ..
ဆို​ေဟာင့္ဦး​ေလးသည္​အရမ္​းႀကီးမခ်မ္​းသာ​ေသာ္​လည္​းအ​ေသးစားကုမၸဏီ​ေလးတစ္​ခု​ေတာ့ပိုင္​တဲ့သူ​ေဌးတစ္​​ေယာက္​ပါပဲ
ဆို​ေဟာင္​့ဘဝ​ေလးလဲအျမင္​့မွာစံသြားရတာ​ေပါ့...

ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​သူ​ေပ်ာ္​တယ္​...hyungရယ္​အမရယ္​ ဆို​ေဟာင္​ရယ္​ သူရယ္​..တစ္​​ေက်ာင္​းထဲအတူ႐ွိခြင္​့ရတာ​ေပ်ာ္​စရာပဲမလား....

​ေအာ္​..ပီး​ေတာ့႐ွိ​ေသးတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔hyungက​ဒီ​ေက်ာင္​းရဲ႕ Kingတဲ့​ေလ...
King​ေခ်ႀကီး​ေပါ့ဗ်ာ...
တစ္​​ေက်ာင္​းလံုးက​​ေကာင္​မ​ေလး​ေတပါးစပ္​ဖ်ားမွာ Oppa oppaဆိုပီး​ေရပန္​းစား​ေန​ေတာ့လဲကိုယ္က​သူ႔အနား​ေနရတာအလိုလို႐ုပ္​ဆိုးပန္​းဆိုးႀကီးလိုခံစား​ေနရတံုး...

ခုဆို​ေက်ာင္​းတတ္​ထာတစ္​ပါက္​ပဲ႐ွိ​ေသးတာ​ေၾကာင္​့သူ႔အ​ေနနဲ႔အနည္​းငယ္​စိမ္​းသက္​​ေန​ေသးသည္​...

အမနဲ႔hyungကကားနဲ႔အတူသြားၾကသလို ဆို​ေဟာင္​ကလဲသူ႔ဦး​ေလးဝယ္​​ေပးထားတဲ့ကားနဲ႔အသြားအျပန္​လုပ္​၏
သူက​ေတာ့ ဆိုင္​ကယ္​​ေလးနဲ႔ပဲ​ေပါ့...
အကုန္​လံုးကကားနဲ႔ပဲလိုက္​ဖို႔​ေခၚၾက​ေပမဲ့သူကဆိုင္​ကယ္​ကိုပိုခ်စ္​သည္​...
ကားဆိုလမ္​းပိတ္​တာနဲ႔ဘာနဲ႔..တစ္​ခါတစ္​​ေလလမ္​းပိတ္​ထာမ်ားလိပ္​လမ္​း​ေလ်ွာက္​​ေနတာကို slow motionနဲ႔ျပ​ေနသလား​ေအာင္​့​ေမ့ရတယ္​
အဲ့ဒိ့အခ်ိန္​မ်ိဳးဆိုကိုယ္​​ေတဆိုင္​ကယ္​ကအပံုႀကီးသာတယ္​မလား.....

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now