19🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.3K 163 51
                                    

အိမ္​​ေ႐ွ႕မွာ​ေခါက္​တို႔​ေခါက္​ျပန္​​ေလ်ွာက္​ရင္​း Min Nam
စဥ္​းစားခန္​းဖြင္​့​ေနမိသည္​...
Yoongiသူ႔ဆီလာမလည္​တာ1ပါက္​ျပည္​့​ေတာ့မယ္​ ..
သူသြားလည္​ျပန္​ရင္​လဲအရင္​လို​ေဖာ္​​ေဖာ္​​ေရြ​ေရြမ႐ွိ​ေတာ့....
အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​​ေရ​ေရရာရာမ႐ွိဘဲ​ေ႐ွာင္​ဖယ္​​ေနတတ္​သည္​

"ပိုင္​႐ွင္​႐ွိတဲ့ပန္​းတစ္​ပြင္​့ကခူးရခက္​လိုက္​တာ... အင္​း​ေလ..ငါကလဲခက္​တာ​ေလးမွ​ေမႊးခ်င္​​ေန​ေတာ့လဲ ဇြဲ​ေတာ့႐ွိရမွာ​ေပါ့"

တစ္​ခါတစ္​​ေလသူဘာ​ေတလုပ္​​ေနမိတာလဲဆ္​ုိတာ​ေတာင္​မစဥ္​းစားတတ္​​ေတာ့ဘူး...
အျမဲ႐ိုး႐ိုးသားသား​ေနလာခဲ့တဲ့သူ႔ဂုဏ္​ပုဒ္​ဟာအႏွီပိုးဟပ္​ျဖဴ​ေလးMin Yoongiနဲ႔​ေတြ႔မွပ်က္​ျပားရ​ေတာ့မဲ့အ​ေျခအ​ေနမွာ႐ွိ​ေနသည္​...
Hoseokဆိုတဲ့တံတိုင္​းႀကီးကလဲလြယ္​လြယ္​နဲ႔​ေတာ့ၿဖိဳခ်လို႔ရမယ္​မထင္​....

သူ႔အတြက္​ခါးသီးတဲ့အမွန္​တရားတစ္​ခုက YoongiဟာHoseokကိုသိပ္​ခ်စ္​တယ္​ဆိုုတာဘဲ..

"ဟူး.... pink lili​ေလး​ေတ​ေတာင္​ပြင္​့​ေတာ့မယ္​..ကိုယ္​တို႔ခုထိမနီးစပ္​​ေသးပါလား Yoonရယ္​..."

Yoon...ဟုပ္​တယ္​ သူတိ္တ္​တခိုး​ေလး​ေခၚ​ေနမိတဲ့နာမ္​စား​ေလး ...

သူ႔ဘဝမွာလိုလိုလားလား​ေရာက္​လာသူ​ေတကိုလွည္​့​ေတာင္​မ
ၾကည္​့ဘဲျငင္​းျပစ္​ဖူး၏...
သို႔​ေသာ္​...သူလိုခ်င္​တဲ့ခ်စ္​ျခင္​းတရား​ေလးက​ေဘာင္​ခက္​ထားတဲ့အိမ္​​ေထာင္​သည္​​ေယာက်ာ္​းတစ္​​ေယာက္​တဲ့လား...

"ဗုဒၶ ရဲ႕လမ္​းစဥ္​အတိုင္​းဆိုဝဋ္​႐ွိရင္​လဲ​ေနာင္​ဘဝမွာအဝဆပ္​ပါ့မယ္​... ကိုယ္​တစ္​ခါ​ေလာက္​ပဲခ်စ္​ဖူးခ်င္​လို႔ပါYoon..."

"တီ တီ တီ တီ.... .... ..📞📞"

Yoonအ​ေၾကာင္းစဥ္​းစား​ေနတံုးဖုန္​းဝင္​လာတာမို႔ထုက္​ကိုင္​လိုက္​၏..

"Hello... Yee Jung.."

"​ေဟ့​ေကာင္​ Min Nam..ဖုန္​း​ေလးဘာ​ေလး​ေတာင္​မဆက္​ဖူး ​ေန​ႏိုင္​လိုက္​တာ..အဆင္​​ေျပလားကြ"

"​ေျပပါတယ္​ လူက.."

"အမယ္​ လူက​ေျပတယ္​ဆို​ေတာ့ ဘာကမ​ေျပဘူးလဲ."

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now