28🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.7K 179 59
                                    

"အူဝဲ~~~အူဝဲ~~~~~~.."

"အူဝဲ........အူဝဲ....အူဝဲ......"

"ယား!! Min Do မင္​းမတိတ္​​ေသးဘူးလား😒..ခဏပဲ​ေစာင္​့ပါဆို တစ္​အိမ္​လံုးႏိုး​ေအာင္​လုပ္​​မ​ေနနဲ႔..မင္​းခ်စ္​Daddyႀကီးႏို႔မႈန္​႔သြားဝယ္​​ေနတယ္​..."

မနတ္​​ေစာ​ေစာစီးစီးအာျပဲ​ေအာင္​​ေအာ္​ငို​ေနတဲ့ခ​ေလး​ေပါက္​ကိုခ်ီရင္​းစိတ္​႐ႈပ္​စြာလမ္​း​ထ​ေလ်ွာက္​​ေနရတဲ့သူ႔အျဖစ္​...

မနတ္​4နာရီ​ေလာက္​ပဲ႐ွိ​ေသးတာမို႔အ​ေဖတို႔အ​ေမတို႔ႏိုးသြားမွာလဲစိုးရ​ေသးသည္​...

ငိုရတဲ့အ​ေၾကာင္​းရင္​းက​ေတာ့ညကနဲနဲက်န္​​ေသးတဲ့ခ​ေလးႏို႔မႈန္​႔ကိုခိုးစားျပစ္​တဲ့Daddy Hoseok​ေၾကာင္​့မနတ္​ခင္​းႏိုးလို႔ႏို႔လဲဆာ​ေရာတိုက္​စရာကမ႐ွိ​ေတာ့...
ခ​ေလးကႏို႔ဆာလို႔ငိုတာဘယ္​လိုမွ​ေခ်ာ့မရ​ေပ...
ထို႔​ေၾကာင္​့Hoseokကိုလမ္​းထိပ္​က24 Hour စတိုးဆိုင္​မွာခ်က္​ခ်င္​းသြားဝယ္​ဖို႔​ေစလႊတ္​လိုက္​ရ၏...

"အူဝဲ........အူဝဲ....."

"Min Do​ေလး​ေရ တိတ္​ပါကြယ္​ ..​ေၾကာင္​ႀကီးကိုက္​လိမ္​့မယ္​.. .အိုး အို႔....."

"အူဝဲ...အူဝဲ....."

"Shit! ငါပါငိုခ်င္​လာပီ... နား​ထဲက​ေသြးပါထြက္​ၾက​ေတာ့မယ္​..အဲ့​ေလာက္​က်ယ္​ရလားကြ.. မတိတ္​ရင္​ငါကိုက္​စားလိုက္​မွာ​ေနာ္​... ဂါးးးးး💀💀"

လသားအရြယ္​ခ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကသူဘယ္​လိုပဲ​ေျပာ​ေျပာ​ေၾကာက္​မယ္​​ေတာ့မထင္​ပါဘူး....
ငိုျမဲပဲမို႔သူစိတ္​ညစ္​စြာၾကမ္​းျပင္​​ေပၚထိုင္​ခ်လိုက္​သည္​....

ဒီ​ေပါက္​စအိမ္​​ေရာက္​လာထဲကသူ႔မွာ​ေယာက်ာ္​းအနားလဲကပ္​ခြၽဲခ်င္​တိုင္​းခြၽဲလို႔မရ.. အိပ္​ရင္​လဲအရင္​ကသူတို႔အိပ္​ယာ​ေဘးမွာအိပ္​စင္​​ေသး​ေသး​ေလးနဲ႔သီးသန္​႔သိပ္​​ေပမဲ့ ထ ထငိုလို႔သူတို႔အလယ္​မွာထားသိပ္​​ေနရသည္​😖😖....

အိမ္​အကူအ​ေဒၚႀကီးျပန္​​ေရာက္​လာလို႔​ေတာ္​​ေသးတယ္​​ေျပာရမလား....မီးဖို​ေဆာင္​ကိစၥ​ေတသူမလုပ္​ရ​​ေတာ့​ေပ.

Hoseokက​ေတာ့ခ​ေလးထိန္​း​ေတငွါး​ေပး​ေပမဲ့သူနဲ႔မတည္​့လို႔အကုန္​ထြက္​သြားၾကတာႀကီးပဲ....
အဲ့​ေတာ့လဲ ကိုယ္​့​ေဒါသနဲ႔ကိုယ္​ Min Do​ေဝယ်ာဝစၥအဝဝအားကိုယ္​တိုင္​လုပ္​​ေနရ၏...

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now