12🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.4K 192 18
                                    

​ေက်ာင္​း​ေပါင္​းစံုရြက္​​ေလွၿပိဳင္​ပြဲကအရမ္​းနီးကပ္​​ေနပီ
မို္​႕႔Joonနဲ႔သူ training ​ေတအားသြန္​ခြန္​စိုက္​ဆင္​း​ေန
ရျပန္​သည္​..
ႏိုင္​ငံ​ေတာ္​သမၼတ​ေတာင္​သူ႕​ေလာက္​အလုပ္​မ်ားမယ္​မထင္​ဘူး...

လက္​ထဲစုမိထားတဲ့​ေငြကလဲကားဝယ္​ဖို႔မ​ေျပာနဲ႔ခုစီး​ေနတဲ့ဆိုင္​ကယ္​ဖိုး​ေလာက္​​ေတာင္​မရ​ေသးတာ​ေၾကာင္​့​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေတမွာ​ေန႔ဘက္​လုပ္​လို႔ရမဲ့အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​​ေတကိုလိုက္​စံုစမ္​း​ေနမိျပန္​တယ္​..
သို႔​ေသာ္​သူနဲ႔ကိုက္​တဲ့အလုပ္​ကိုခုခ်ိန္​ထိ႐ွာလို႔မရ​ေသးတာမို႔​ေက်းဇူး႐ွင္​ႀကီးJoonကိုသာအကူညီ​ေတာင္​းရန္​႐ွိ​ေတာ့သည္​..

"အား....​ေမာလိုက္​တာကြာ...​"

Joonကသူ႔​ေဘးမွာဝင္​ထိုင္​ရင္​းလာညီးတြားျပ​ေန၏..

"ငါ့ကိုလဲအားနာပါအံုး.."

"​ေအးပါ...မင္​းကို​ေတာ့ငါနားမလည္​​ေတာ့ဘူး..အဲ့​ေလာက္​အလုပ္​​ေတႀကိဳးစားပီးပိုက္​ဆံစု​ေနတာဘာလုပ္​ဖို႔လဲ...​ေမး​ေတာ့လဲမ​ေျဖဘူး.."

"ဝယ္​စရာ႐ွိလို႔ပါဆိုကြာ....စပ္​စုလိုက္​တာ.."

"​ေခြး​ေကာင္​..ငါကမင္​း​ေက်းဇူး႐ွင္​ဆိုတာမ​ေမ့နဲ႔..အ​ေျပာအဆို​ေတဆင္​ျခင္​...မဟုပ္​လို႔က​ေတာ့ငါYoongi hyungကိုအကုန္​ျပန္​​ေျပာလိုက္​မွာ.."

"​ေဟ့​ေကာင္​...​ေျပာလို႔က​ေတာ့Jin hyungကိုငါ့အမနဲ႔​ေပးစားလိုက္​မွာ.."

"မင္​း....​ေသခ်င္​​ေနပီထင္​တယ္​.. "

"ဟားဟား....."

Joonရဲ႕လက္​​ေမာင္​းကိုမနာ​ေအာင္​ပိက္​ထိုးလိုက္​သည္​...

"​ေအးJoon..ငါမင္​းကိုအကူညီတစ္​ခု​ေလာက္​ထပ္​​ေတာင္​းခ်င္​လို႔ကြာ.."

"ဘာျဖစ္ျ​ပန္​ပီလဲ..​ေျပာ.."

"ငါ့ကိုပိက္​ရက္​​ေတ​ေန႔ဘက္​လုပ္​လို႔ရမဲ့အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​တစ္​ခု​ေလာက္​႐ွာ​ေပးပါ့လား...😬"

"ဖြီး....အဟြတ္ ​အဟြတ္​ .."

​ေရ​ေသာက္​​ေနတဲ့Joonကသူ႔စကားကိုၾကား​ေတာ့​ေရသီးသြား၏..

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now