25🐱🌍(Zawgyi/Unicoad)

1.6K 175 13
                                    

​ေအာက္​ပိုင္​း​ေတလႈပ္​မရဘူး..အရမ္​းနာ​ေနတယ္​..ခါး​ေတကဘာလို႔ကိုက္​​ေနတာလဲ.. အားအင္​​ေတလဲကုန္​ခမ္​း​ေနသလိုပဲ..
​ေခါင္​း​ေတလဲ​ေသမလိုထိုးကိုက္​​ေနတယ္​...
ဒါ​ေပမဲ့...ရင္​​ေတခုန္​​ေနတာကထူးဆန္​းလိုက္​တာ....

"ကြၽတ္​ကြၽတ္​! !.. "

သူ႔လည္​ပင္​း​ေတဆီလာ႐ိုက္​ခက္​​ေနတဲ့ခပ္​​ေႏြး​ေႏြး​ေလ​ေငြ႔​ေလး​ေတက​ေသခ်ာ​ေပါက္​Hoseokရဲ႕အသက္​႐ွဴသံ​ေလး​ပဲျဖစ္​လိမ္​့မည္​...
ခါး​ေပၚကခပ္​တင္​းတင္​း​ေပြ႔ဖတ္​ျခင္​းခံထားရတာလဲသူမ်က္​လံုးဖြင့္မၾကည္​့သည္​့တိုင္​သန္​မာတဲ့Hoseokလက္​​ေတရဲ႕သိမ္​းပိုက္​ျခင္​းခံထားရမွန္​းသိပါသည္​...

"အဟင္​း..ခ်စ္​လိုက္​တာ.."

မဖြင္​့ခ်င္​​ေပမဲ့ဒီမ်က္​လံုး​ေတကဖြင္​့မွရမည္​...
Hoseokမႏိုးခင္​​ေဝယာဝစၥ​ေတႀကိဳလုပ္​ထားရအံုးမယ္​မလား....

"အင္​့.. "

သူကထဖို႔ျပင္​လိုက္​​ေပမဲ့Hoseokကပိုတိုးဖတ္​ထား၏..
သူထပ္​႐ုန္​းရင္​Hoseokႏိုးသြားမွာ​ေၾကာက္​တာမို႔လက္​​ေတကိုအသာ​ေလး မ ရင္​းျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းဖယ္​ခြာလို္​က္​သည္​..

ထိုအခါမွအိပ္​ပုပ္​ႀကီးက အင္​း အဲ လုပ္​ပီးဟိုဘက္​လွည္​့သြား​ေတာ့တယ္​...

"Oh!..ထလို႔မရဘူး.. ထိုင္​လို႔လဲမရဘူး.. ဘာ​ေတျဖစ္​​ေနတာလဲ.. နာလိုက္​တာကြာ..."

သူနဲ႔Hoseokအတူမ​ေနတာၾကာပီမို႔ခုလိုၾကမ္​းၾကမ္​းတမ္​းတမ္​းဆက္​ဆံလိုက္​ၾကတဲ့အခါ အက်ိဳးဆက္​က....
သူဖ်ားပီ....

"ဟဲလို Jay"

"​ေျပာYoongi..Hoseokသက္​သာလား"

"Hoseokကသက္​သာတယ္​..ငါဖ်ား​ေနလို႔လာၾကည္​့​ေပးပါ့လား.."

"ဟ...မ​ေန႔က​ေတာင္​အ​ေကာင္​းႀကီးကို...ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ"

"ဟို... ​ေရခ်ိဳးတာၾကာသြားလို႔.... လာမွာျဖင္​့လာစမ္​းပါ..အရမ္​းစကားမ်ားတာဘဲ"

"​ေအးပါ..မင္းကလဲ​စိတ္​က်ိပဲ😏... "

"ဒါဘဲကြာ..."

Jayလာရင္​​ေတာ့သူ​ေသခ်ာ​ေပါက္​အ႐ွက္​ကြဲရအံုးမယ္​.....
ဟားတိုက္​ရီ​ေနမဲ့Jayအသံႀကီးကိုၾကား​ေယာင္​ၾကည္​့ပီးၾကက္​သီး​ေမြးညင္​းပင္​ထသြားရသည္​...

Blind(မ်က္​ကန္​း)Where stories live. Discover now